Horizon Beach & Stelios reviews

7,4
87% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
16%
Goed
55%
Gemiddeld
14%
Matig
10%
Slecht
5%
8,7
Locatie
8,2
Hygiëne
7,8
Kindvriendelijk
7,2
Faciliteiten
5,4
Animatie
6,5
Decoratie
9,0
Personeel
7,1
Eten en drinken
5,9
Slaapcomfort
6,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (44)

Sorteer
0 - 10 van 44 reviews
Spaans
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Mij mening niet tevreden

Alles was zeer goed behalve de kamer die wij kregen, de bedden waren zeer slecht en de matrassen met stalen veren er was maar 1 stoel douchebak was lek we moesten steeds alles droog maken geen stopcontact in de keuken in de keukenkast was er 1 die met tape was verbonden en heel veel ongedierte je kon niks op het aanrecht laten staan de toilet stonk heel erg.Hoop geld betaald voor dat.

Verhagen
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig!

Geweldig hotel, eten prima, ligging perfekt. Vriendelijke mensen die voor je klaarstaan als je ze nodig hebt. Het was een prachtige vakantie op een mooie accomodatie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Niet voor personen slecht ter been

Kamers zeer matig, restaurant super, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn!

Heel schoon, super vriendelijk personeel en prachtige locatie. Prima kwaliteit/prijs verhouding.

Worst
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Super hotel, kamers hebben opknapbeurt nodig.

Mooi hotel en restaurant. Personeel enorm vriendelijk! In de mei vakantie weinig tot geen animatie aanbod helaas. Onze familie kamer was behoorlijk gedateerd. Douchen kon op je knieën in bad omdat de kop niet opgehangen kon worden. Restaurant, terras en zwembad allemaal nieuw. Super schoon en onwijs leuk en vriendelijk personeel van manager tot schoonmaakster, allemaal vriendelijk en super leuk met de kinderen! Eten zeer gevarieerd, warm en lekker! Zo nu en dan even wachten op een tafel maar dat kwam ook doordat het wat fris was buiten waardoor iedereen binnen wilde zitten. Wij zouden zeker nog eens naar dit hotel willen, maar wel als de kamer opgeknapt zou zijn! We hoorden dat er andere kamers al wel opgeknapt waren! Wij hebben genoten!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
8,0

Lekker hotel

Een mooi hotel met een goede sfeer. De kamer waarin we zaten was oude troep met een slecht bed, maar dit gedeelde wordt volgend jaar gerenoveerd. Het was wel keurig schoon en je slaapt er tenslotte alleen maar. Zwembaden prima, het eten is echt meer dan prima! Afwisselend en ook echt wel grieks. Daar kun je echt niet over klagen. Het personeel is super vriendelijk! En ja.. er zitten wat regels aan de all-inclusive, dus luxe koffie, frappé en malibu en zo valt er niet onder. Maar bier, wijn, fris en normale mixdrankjes wel. Het duurt tot 23:00, maar dat is wel ok. Ik kan me voorstellen dat dit in de hete zomers misschien wat kort is. Je moet het niet vergelijken met Turkse overdadigheid, maar dat kun je eigenlijk bijna nergens in Griekenland. 't is maar net waar je waarde aan hecht. Animatie was er niet (Meivakantie), maar daar zaten we toch niet op te wachten. Chersonissos vlakbij en Stalis ook. Stalis stelt niet veel voor trouwens. Kortom: Prima hotel voor een fijne vakantie als je niet veel waarde hecht aan een luxe kamer. 't is betaalbaar, lekker eten, vriendelijke mensen en prima faciliteiten

Ellen
Laatst bijgewerkt: 26 april 2026
Geverifieerd
10

Prima!

Heerlijke vakantie gehad, ontzettend vriendelijke mensen, gewoon prima voor elkaar!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
8,0

Mooie lokatie

Prachtig gelegen aan de zee en in de baai aan begin van Stalida. Zo heen te lopen, langs de zee. Kamers wat verouderd, maar goed schoon. Buffet lekker, geen heel uitgesproken smakel, hoofdgerecht dagelijks anders. Nieuw restaurant, wel erg gehorig. Bij goed weer kun je ook buiten overdekt eten. Vriendelijk personeel. 2 zoutwaterzwembaden, onverwarmd. Hotelkamers in gebouwtjes van 3 hoog over groen terrein verdeeld. Bedden aan de harde kant, douchen is een uitdaging, want de hele badkamer wordt daarbij nat. Uitzicht wisselt, niet alles is daarbij leuk.. Wij hebben 2x daar met plezier verbleven.

Foto's van klanten

Mooi uitzicht vanaf balkon