Villa Kazazis reviews

9,5
Fantastisch
20 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
76%
Goed
24%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,0
Locatie
9,1
Hygiëne
7,9
Kindvriendelijk
9,0
Faciliteiten
8,3
Decoratie
6,0
Animatie
9,5
Personeel
9,0
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (20)

Sorteer
0 - 10 van 20 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Helemaal prima

Fijne plek voor een weekje vakantie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
10

Fijne en rustige vakantie gehad in prima accommodatie. Vriendelijk personeel en mooi zwembad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Een pareltje!

Een kleinschalig appartementencomplex met een heerlijk zwembad, prima ontbijt en behulpzaam personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 september 2025
Geverifieerd
10

Mooi appartementencomplex om het zwembad

De maisonnette bestond uit een nette woonruimte met keuken, een trap naar boven met aldaar een badkamer met WC en een slaapkamer (lits-jumeaux) met balkon. Het interieur zag er keurig uit. Hoewel de appartementen aan elkaar zijn gebouwd, was het niet gehorig. De appartementen in twee woonlagen kijken uit op het zwembad dat dagelijks netjes onderhouden werd. Bij het zwembad staat een bar van waaruit het ontbijt, snacks en drankjes geserveerd worden. Het personeel van de bar was heel vriendelijk en voorkomend. Er heerste een gezellige sfeer. Prima plek om je vakantie door te brengen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 september 2025
Geverifieerd
10

Fijne accomodaties

Hele rustig gelegen accommodatie netjes en goed verzorgd

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 september 2025
Geverifieerd
10

Mooie rustige oase.

Als je van de hoofdweg richting Kazazis loopt, denk je waar kom ik terecht. Maar achter de poort kom je in een mooie kleinschalige oase. Lekker zwembad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2025
Geverifieerd
10

Wat een fantastische plek!

Een heel fijn kleinschalig appartementencomplex met alle faciliteiten. Mooi groen, super vriendelijke mensen en heel schoon! Wij gaan zeker nog een keer terug 😎

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Prima accommodatie met fijne en relaxte sfeer

Prima accommodatie met een fijne en relaxte sfeer. Tuin incl zwembad en bar is ruim opgezet. Ruim appartement met balkon, de sofa bedden zijn erg krap voor volwassenen, maar prima geschikt voor kleinere/ jongere kinderen. Vriendelijk personeel. Een auto is prettig om het eiland te verkennen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Foto's van klanten

van uit ons appartement