CABU (ex Achousa) reviews

8,5
Fantastisch
2 reviews
71% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
71%
Goed
0%
Gemiddeld
29%
Matig
0%
Slecht
0%
8,8
Locatie
6,0
Kindvriendelijk
9,1
Hygiëne
8,0
Faciliteiten
7,4
Decoratie
8,5
Personeel
9,1
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (2)

Sorteer
0 - 2 van 2 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
10

Wat een geweldige hotel!

Wij hebben de afgelopen 11 dagen een geweldige vakantie gehad in Hotel Cuba. Het hotel is onlangs volledig vernieuwd en dat is aan alles te zien. Alles is prachtig, modern en sfeervol ingericht. Vanaf het eerste moment voelden wij ons hier enorm welkom. Het personeel is ontzettend vriendelijk, netjes en servicegericht. Niets is hen teveel. In het bijzonder willen wij Anna noemen, één van de gastvrouwen. Zij was echt fantastisch. Super attent en sensitief. Zodra ze ook maar dacht te merken dat er iets was, vroeg ze door en regelde ze het meteen zelfs dingen waarvan je zelf dacht: “Ach, niet belangrijk genoeg om te vragen.” Dat maakte het verblijf extra bijzonder. Ook over het eten zijn wij erg tevreden. Wij hadden gekozen voor halfpension. Iedere avond kregen we drie kleine voorgerechten, daarna keuze uit twee hoofdgerechten en als afsluiting een dessert. Alles was erg smaakvol en verzorgd. En dan het ontbijt… dat was werkelijk geweldig! De keuze was enorm en er was echt voor iedereen meer dan genoeg variatie. Van vers en gezond tot uitgebreid en luxe alles was aanwezig. Iedere ochtend weer een feestje om de dag zo te beginnen. Het enige kleine minpuntje vonden wij dat het menu iedere week hetzelfde was. Daardoor kregen wij vanaf dag 8 grotendeels dezelfde gerechten voorgeschoteld. Maar ondanks dat hebben wij enorm genoten van ons verblijf. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een stijlvol hotel met fantastische service op Rhodos!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022
5,0

Gehorig en gedateerd

Dit hotel is op foto’s mooier dan werkelijk. Wij verbleven in een studio met 3 personen. De studio is erg gedateerd en badkamer is erg klein en donker qua verlichting. Douchekop moest je vasthouden. Airco moest je apart voor betalen.

Foto's van klanten