Casa Cabana Boutique Hotel & Spa reviews

9,4
Fantastisch
42 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
70%
Goed
30%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,2
Locatie
6,1
Kindvriendelijk
9,1
Hygiëne
9,3
Faciliteiten
6,0
Animatie
9,2
Decoratie
9,6
Personeel
9,5
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (42)

Sorteer
0 - 10 van 42 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
10

Casa cabana boetiekhotel

Onze vakantie voor het eerst geboekt via Tom’s travel. Een prachtig boetiekhotel met heel vriendelijke medewerkers. Ontbijt was helemaal top. We hadden de jacuzzi kamer geboekt. Echt een aanrader.

Geurts
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Vakantie

Hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel, vriendelijk personeel en zeer centraal gelegen.

Het hotel ligt vlak bij zee en is omgeven door tientallen restaurantjes. In het hotel zelf kun je ook eten. Er is een dagmenu en a la cart. Het ontbijt is voortreffelijk. Het personeel altijd vriendelijk en behulpvaardig. Bij het hotel kun je volop parkeren. Wij hadden een loftkamer met swim-up. Dat zwembadje was groter dan we op de foto's vooraf zagen (6 x 10). We hadden de reviews vooraf gelezen. Sommige mensen "klagen" dat niet alles perfect is zoals je mag verwachten. Je ruikt inderdaad af en toe de afvoer. (op onze kamer dan) Maar het is Griekenland. Airco werkte goed. Wifi; slecht. Al met al een mooi hotel. Het enige wat ons tegenviel was de prijs van drank. Een glas wijn met hoeveelheid; bent u onderweg gestruikeld?, kost € 8 en € 9 per glas. Maar inde buurt wordt dat volop goed gemaakt met aanbiedingen van eten en drankjes.

Van Boxtel
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch hotel, van alle gemakken en luxe voorzien

Een heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel en volledig uitgeruste kamers. Lekkere massage, goed zwembad (wel iets te weinig parasols), super uitgebreid ontbijt en heerlijke gerechten op de kaart van Esan (restaurant bij hotel). Het hotel is perfect gelegen op minder dan 50 meter van de drukke toeristenstraat, maar.daar heb je totaal geen overlast van. Hotel scoort wat ons betreft dus een 10. Faliraki daarentegen is niet onze favoriete vakantiebestemming. Erg veel 'Ali Express'-winkeltjes en typisch Engelse toeristen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch!

Super mooi hotel, prachtig ingericht, het ontbijt is fantastisch en verrassend en het personeel super aardig! Wij gaan weer in 2027!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch en luxe hotel

Begin mei hebben we een week in dit hotel verbleven en het was fantastisch. De sfeer is bohemian lounge en heel luxe en relaxed. In en om het hotel wordt alles ( ook de tuin) heel goed schoon gehouden, het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het eten heerlijk en afwisselend. Onze jacuzzi maakte de eerste nacht veel lawaai maar na dit de volgende ochtend gemeld te hebben, was het ‘s avonds al opgelost. Een super snelle en goede service. Wij zeggen boeken dit hotel!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2025
Geverifieerd
10

Perfect

Goede ligging, heel gastvrij, schoon, heerlijk ontbijt, kamers niet groot, personeel super aardig, zwembad koud

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2025
Geverifieerd
10

Super hotel

De kamers zijn fanastisch.Onze wirlpool was op een dag koud en binnen 5 minuten staat er een monteur.Het personeel vriendelijk en gezellig !Het ontbijtbuffet is waanzinnig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 september 2025
Geverifieerd
10

Supermooi boutique hotel !

De vakantie naar Rhodos ( Falikari ) was geweldig en dat kwam mede door het geweldige hotel Casa Cabana met het prachtige zwembad, mooie en schone kamers, maar ook door het vriendelijke personeel ( o.a. Eva uit Athene ). Het ligt dicht tegen het centrum aan dus volop winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Geweldig uitgebreid ontbijt. Ik zou er zo weer naar terug gaan. Het eigen buiten bubbelbad was ook fijn.

Foto's van klanten