Esperides Beach Resort reviews

8,6
Fantastisch
21 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
44%
Goed
50%
Gemiddeld
6%
Matig
0%
Slecht
0%
8,6
Locatie
9,0
Hygiëne
8,7
Kindvriendelijk
8,5
Faciliteiten
8,2
Decoratie
7,9
Animatie
9,6
Personeel
8,2
Eten en drinken
8,3
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (21)

Sorteer
0 - 10 van 21 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Jong gezin meivakantie

Heerlijk genoten! Luxe hotel, alles wordt keurig schoon/netjes gehouden, goede bedden, altijd wel plek bij de zwembaden (wordt geen handdoekje gelegd en doordat het seizoen net begint is het nog redelijk rustig), vriendelijk personeel, goed eten (veel variatie, voor ieder wat wils), lekkere cocktails, leuk animatieteam. Tip: gaaf waterpretpark aan de overkant en uiteraard mag een bezoekje aan "oldtown" Rhodosstad niet ontbreken;-) Enige minpuntjes zijn: erg gehorig op de gangen en de douchekop hangt erg laag op een vast punt, voor de rest top!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
10

Na een slechte ervaring met Dreizen een top ervaring met prijsvrij!!!

Na het niet kunnen annuleren of omboeken na het plotseling sterven van mijn vader bij Dreizen. Heeft prijsvrij ons een vakantie aangeboden goedkoper en mooier dan we bij Dreizen hadden geboekt. Zo konden we alsnog op vakantie na het onmenselijk behandelen van Dreizen. Prijsvrij was qua prijs verhouding veel beter en voordeliger ook zijn hier de voorwaarden normaal en menselijk mocht er iets voorvallen! Esperides in Rhodos voor iedereen een aanrader met kinderen. En via Prijsvrij goed betaalbaar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
10

Aanrader voor gezinnen!

Knuiman
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Familiereis Rhodos

Hotel esperides in Faliraki

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Fijn familie hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Meivakantie met kinderen (10 & 13)

In de meivakantie 2025 zijn we naar dit leuke hotel geweest, vlakbij rodos stad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2025
Geverifieerd
10

Fijn hotel

Het was een heel fijn hotel, vriendelijk personeel. Voor kinderen en volwassenen genoeg activiteiten. Schone kamers en goed eten.

Van Kempen
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2024
Geverifieerd
6,0

Animatie en locatie maken het hotel een voldoende.

Hotel is op sommige plekken gedateerd. Wij hadden een hele oude vervallen kamer met veel gebreken. Het personeel is wel echt top. Wij hebben op onze vele reizen nog zelden zo goed en vriendelijk personeel meegemaakt. De animatie had echt 100% inzet top. Locatie is gunstig en de bushalte is recht voor de deur. Het eten vonden wij prima voor de ochtend en middag maar avond was wat vlak. Daardoor zijn wij savonds naar Taverna’s gegaan waar je voor €40 met je gezin heerlijk gegeten hebt.

Foto's van klanten