Goed
“ Alles prima geregeld, mistte alleen een koffiezetapparaat in de kamer. “

“ Alles prima geregeld, mistte alleen een koffiezetapparaat in de kamer. “
“ Resort heeft prima kamers. Basic maar schoon en goed. Eten is uitgebreid. Niet heel bijzonder maar gewoon goed. Elke dag een ander thema. Ontbijt lekker en genoeg keuze. Locatie is stuk uit centrum. Toch wel 25 minuten lopen. Ook strand 15 minuten lopen. Staan wel overal handige elektrische stepjes en fietsjes om te huren. “
“ Evita resort in Faliraki op Rhodos Griekenland “
“ Resort ziet er mooi en netjes uit. Eten was gevarieerd en erg lekker. Personeel heel vriendelijk. Wel een verschil merkbaar tussen locals en niet local personeel. Kamers gedateerd… eerder 3 dan 4 sterren. Al met al een fijne vakantie gehad “
“ Prima resort, helaas veel geluidsoverlast van gasten tot diep in de nacht. Hier zou echt wat aan gedaan moeten worden. Geen enkele nacht goed kunnen slapen. Dus zeker niet uitgerust thuis gekomen. Verder mooi resort met vriendelijk personeel en leuke animatie. “
“ Een heel mooi hotel. Hele mooie kamers en schoon. “
“ BIj de dag van aankomst in het hotel bleek, dat er geen kamer meer beschikbaar was voor mij. Ik schrok me pletter. Ik kon het niet geloven, omdat ik daar 2 keer ben geweest zonder problemen. Ik was ook erg moe van een lange dag, dat ik direct naar de kamer wilde. Ik liet hun een voucher (accommodatie) zien, dat ik het allang heb geboekt en betaald. Hij zei, dat hij niets voor mij kon doen. Ik werd zo kwaad op hem, dat ik direct de kamer wilde. En wat bleek .... de anderen (de echtpaar en het gezin met 2 kleine kinderen) kregen ook geen kamers. Ik heb alles geprobeerd om de kamer te krijgen, maar zonder succes. Als excuus bood het hotel mij aan: gratis taxi naar het andere hotel en v.v., een dag met een boot naar het eiland Symi of een dag met de huurauto. Ik heb het gekozen voor de auto. Maar goed ... We werden allemaal met de taxi naar het andere hotel gebracht. Toen we bij het hotel arriveerden, werden we vriendelijk onthaald. De receptioniste vond het heel erg vervelend voor ons allemaal. Na 2 dagen te hebben doorgebracht kon ik weer terug met de taxi (op kosten van hotel Evita) naar het hotel Evita Resort. Bij aankomst moest ik een paar uur wachten, wat het voor mij geen probleem was. Voor mij was het belangrijkste, dat ik de kamer krijg voor de rest van mijn vakantie. Toen ik mijn kamer binnenliep, zag er netjes uit, behalve de badkamer niet. Er zat kalk op de kraan, de douchewand zag er zo dof uit alsof het nooit is schoongemaakt en een zwarte aanslag op de toiletpot. Een losse toiletbril. Gaten op een badmat. Het zwembad zag er niet schoon uit. Kapotte zwembadtrap. Het eten in het restaurant is soms te lauw, te zoutig, te zuur, erg smakeloos. De keukenpersoneels zijn niet professioneel meer, want ze tapten een paar glazen bier en namen ze mee naar de keuken om te drinken. En dat onder de werktijd!! Zeer ongepast! “
“ het was allemaal goed geregeld “
“ Op zich een prima hotel rustig gelegen. De kamers zijn wel zeer basic geen schilderij aan de muur of zoiets. Eerder 3 sterren dan 4. Eten prima niet overdreven veel keus maar genoeg. “
“ Had gelezen dat eten lauw zou zijn..dat is niet het geval. Alleen de douchebak is erg klein. Schoonmaak kan iets beter. Personeel is echt vriendelijk “




