Mooi en goed hotel
“ Een weekje in dit hotel geweest, erg mooi hotel met goede voorzieningen, mooi strand, erg vriendelijk personeel. Minpuntjes zijn, in de omgeving is weinig tot niks te doen, je moet er echt opuit, ontbijt is elke dag hetzelfde, dat heb je na een week wel gezien, wat meer variatie zou goed zijn en echt beroerd waren de kussen, heb er erg slecht op geslapen, keihard. “



