Fijn verblijf !
“ Zeer netjes. Heel uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.parkeergarage onder hotel! Mooie kamers. Mooi uitzicht(zeezicht) Minpuntjes:prijzen drank,cola 5.00 glas bier 10.00. Mis matrasjes op bedjes strand/zwembad,en achtergrond muziekje zwembad. Toeristenbelasting 15 per nacht “

