Sol Cosmopolitan Rhodes reviews

8,6
Fantastisch
13 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
42%
Goed
49%
Gemiddeld
9%
Matig
0%
Slecht
0%
8,9
Locatie
8,8
Hygiëne
8,7
Kindvriendelijk
8,7
Faciliteiten
8,3
Decoratie
9,0
Personeel
9,0
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (13)

Sorteer
0 - 10 van 13 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2026
Geverifieerd
6,0

Prima hotel

Op het hotel is niets aan te merken. Er waren echter heel veel kinderen aanwezig, die samen met hun ouder alle zwembaden in bezit namen. Veel grote luchtbedden, donut-zwembanden e.d. in het zwembad. Hierdoor was het in de eetzaal ook erg rumoerig. hadden we geweten dat er zoveel kinderen waren, hadden we voor een ander hotel gekozen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
10

Keurig verzorgd Hotel

Keurig (heel schoon) en verzorgd hotel. Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Bekend algemeen probleem bedjes claimen bij zwembad. Zeer goede animatie de hele dag. Kindvriendelijk hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2025
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Fijne en mooi verblijf

Mooi hotel en prima kamers We hadden superior kamers geboekt maar die hebben wij niet gekregen want onze vrienden kwamen later aan en die had een veel luxere kamer en die hadden een standaard kamer geboekt. Eten was heel goed Super goede animatie vooral Leslie met zn 2 dames waren altijd bezig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 september 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Mooi hotel jammer van de gedateerde kamers, bedden vond ik ook niet geweldig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 september 2025
Geverifieerd
8,0

Fijne vakantie

Het hotel wat top verdient zijn sterren

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2025
Geverifieerd
10

super hotel. goede ligging.. schoon.. en goed eten.

hotel met veel kamers veel mensen, maar alles goed verdeeld, afwisselend en schoon. goed eten.. mooie ligging

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2025
Geverifieerd
10

Geweldig en klantgericht

Super vakantie gehad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 september 2024
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel!

Hier in begin september 2 weken verbleven. Prima hotel aan het strand, je hoeft alleen de weg oversteken. Kamers en badkamer zijn netjes, bedden zeer goed. Er wordt elke dag schoongemaakt en schone handdoeken krijg je wanneer je deze op de grond legt. Eten was goed, genoeg keuze en per dag een verschillend thema en altijd ruime keuze. Hotel heeft eigen strandbedjes en gratis handdoeken (tegen een borg van € 10,-). Erg vriendelijk en hardwerkend personeel. Auto / motor verhuur bij de receptie tegen scherpe prijzen en zonder gedoe te huur. Zwembaden, 3 stuks, hebben we geen gebruik van gemaakt maar daar was het wel altijd erg druk. 4 sterren vind ik iets wat te hoog gewaardeerd, 3,5 zou een betere indicatie zijn. Maar zeker een lekkere vakantie gehad!

Foto's van klanten