allsun Hotel Irene Palace reviews

8,0
Fantastisch
53 reviews
92% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
18%
Goed
72%
Gemiddeld
2%
Matig
5%
Slecht
3%
8,6
Locatie
8,6
Kindvriendelijk
8,2
Hygiëne
7,9
Faciliteiten
7,4
Decoratie
9,0
Personeel
7,8
Eten en drinken
7,6
Slaapcomfort
7,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (53)

Sorteer
0 - 10 van 53 reviews
Sommer
Laatst bijgewerkt: 15 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Heel fijn hotel voor gezinnen met kleine kinderen, wel veel Duitse gasten

De informatie op de website van Prijsvrij is compleet achterhaald. Het hotel is een jaar geleden overgenomen door Allsun en trekt daardoor nu vooral Duitse toeristen. De hele animatie is ook in het Duits, evenals de mini club. Het hotel is grotendeels gerenoveerd het afgelopen jaar. Veel voorzieningen zijn gewijzigd. Er is bijvoorbeeld geen kinderbuffet meer. De mini golf heeft nog 7 banen, alles is verder verwijderd voor de aanleg van andere dingen. Hun eigen website is nog in de lucht, daarop staat ook verouderde informatie zoals een vast bedrag voor het wisselen van handdoeken en een fles wijn bij aankomst in een familiekamer. Dit vermelden jullie ook nog. Dat is er niet meer. De kitchenette in de familiekamer heeft geen borden, bestek, pannen etc. Dus eigenlijk geen functie. Wel is het heel mooi onderhouden. Het personeel is erg vriendelijk en alles is zeer schoon. Wij zouden echt nog een keer teruggaan buitenom het seizoen zoals we nu gingen, want het is een fijne plek met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk hotel je komt er niks te kort

Super fijn hotel. Lief personeel Super vriendelijk. Eten fantastisch. Alles netjes schoon. Loopt zo naar zee. Bedjes ook daar gratis. Drinken moet je wel op het resort halen. Panos van de binnenbar is echt een topper. Het enigste wat wij jammer vonden is dat echt alles in het Duits is,dus ook 90% Duitsers begrijp me niet verkeerd maar mix vinden wij toch leuker.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Druk bezig

Druk bezig om alles te upgraden, te finetunen en netjes te maken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Heerlijk

.Bij aankomst in het donker ziet het hotel er somber uit niet als de rest. Geen verlichting in de tuin en zwembad. De hotelkamer van ons was netjes maar de standaard room is echt oudbollig . Het eten was goed en netjes verzorgd .Het personeel was ook heel vriendelijk. De sterke drank die in het pakket zit is niet te drinken erg jammer,dat hebben we wel beter meegemaakt die lokale sterke drank.Oh ja ,we zijn met 4 kinderen naar dat hotel gegaan ivm de glijbanen. We willen van de glijbaan af gaan horen we dat ze 6 jaar moeten zijn en met een volwassen persoon erbij mochten ze ook niet.Zet in de beschrijving de leeftijd erbij dan zijn de kinderen ook niet teleur gesteld. Je mag niks in het zwembad dat was erg jammer.Verder hebben we een leuke vakantie gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2025
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie gehad

De kamer was wat gedateerd, maar de rest was meer dan prima. Fijn personeel. De kinderen hebben zich perfect vermaakt. Niet naartoe gaan voor de gym. Die is slecht.

Susan
Laatst bijgewerkt: 27 september 2025
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Prima hotel, met heel erg vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooi zwembad en glijbanen en een apart gedeelte voor de kids, zeker ook mooi voor een jong gezin. Wij wilde graag zee en relaxen in het groen, ook dat kan hier! Mijn puntjes; weinig toiletten voor zoveel gasten, daardoor na een aantal uur niet meer schoon, ookwc- en hand papier vaak op. Strand handdoeken erg duur om te huren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 september 2025
Geverifieerd
8,0

Fijne vakantie gehad

Irene Palace is een prima hotel om je vakantie te vieren. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Het handdoekje leggen bij het zwembad begint al vroeg, rond 05:30 uur beginnen de eerste mensen hun plekje al te claimen, helaas. Maar er is een fijn strand (zwemschoenen aanbevolen) waar je voor €15,- per dag twee stoelen met een parasol hebt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Lekker verblijf

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Het eten was goed maar wel wat eentonig. Het personeel echt ontzettend vriendelijk en alles was goed schoon en wordt goed bijgehouden. De animatie was iets matig, vooral Duits gericht dat was jammer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Irene palace

Prima hotel voor jong gezin. Animatie is gericht op met name Duitse gasten. Kamer was gedateerd en vrij gehorig. Airco op de kamer is fijn maar maakt wel vrij veel lawaai. Eten was prima en goed gevarieerd voldoende keus.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Kids and all

Hotel ok, WiFi poor

Foto's van klanten