“ Hier moet je echt niet naar toe gaan.
We kwamen in de avond aan, de nachtportier kwam meteen met een verhaal over een speciale belasting die we nog moesten betalen, dit kon alleen in cash en bedroeg €2,- per dag, in ons geval €20,-, ja natuurlijk.
Uiteindelijk zijn we naar het familie appartement gebracht, dit sloeg helemaaL nergens op, 1 ruimte met een oud keukenblok en een kapotte koelkast, verder stond in deze kamer alleen een tafel met een paar stoelen, geen bankje niks.
De tv bevond zich in de kinderslaapkamer, ook lekker handig, verder had deze kinderslaapkamer twee betonnen bedden en een normaal bed.
De ouderslaapkamer was redelijk, wel oud.
De douche was vies heel klein en had een heel raar vies douchegordijn, als je daar probeert te douchen is de hele ruimte meteen helemaal doorweekt, de deur kon ook niet afgesloten worden.
Het gebouw is verder een betonnen bunker, dus wifi komt er niet goed doorheen, buiten is er wel wifi, met een puber niet te doen.
De locatie is onder de landingsbaan van het vliegveld en om de haverklap kwam er een vliegtuig over, voor de nachtrust niet ideaal.
De volgende ochtend hebben wij meteen op eigen kosten een andere accommodatie geboekt en zijn we meteen vertrokken, hier moet je je vakantie niet laten verzieken, zo slecht als dit was heb ik nog nooit meegemaakt. “