Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
Goed hotel
“ Goed hotel, maar verdient mi geen 4 sterren. Eten is voldoende, maar smakeloos. Personeel is vriendelijk. Wel veel trappen, en dus niet geschikt voor mensen die iets slechter te been zijn. Kamers zijn netjes, maar sober . “
