Goed
“ Goed hotel, fijne bedden. Minpunt, te weinig personeel bij restaurant/bar. Tot 4x toe uiteindelijk weggegaan door geen bediening. Ze staan met z'n tweeën en hebben het daardoor veel te druk. Is niet hun schuld, de eigenaresse huurt gewoon te weinig personeel in. Ook werd er volop aan handdoekje leggen gedaan. Er staat bijna onzichtbaar 1 bordje bij restaurant dat het niet mag, maar er wordt niet gecontroleerd. Er is nl geen personeel, behalve de 2 bij restaurant/bar en zij hebben het al te druk. S morgens vroeg komen steeds dezelfde mensen, leggen handdoek neer en gaan vervolgens weer weg. Waardeloos. Door te weinig bedden heb je dus meestal pech als je 's middags wil zwemmen. “




