Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2026
Geverifieerd
Heerlijk
“ Leuk hotel direct aan de zee, gratis zonbedjee. Prima bedden. Ontzettend schoon overal. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, prima verzorgd door Monika “

“ Leuk hotel direct aan de zee, gratis zonbedjee. Prima bedden. Ontzettend schoon overal. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, prima verzorgd door Monika “
“ Ligt op het strand. Is schoon . Mensen vriendelijk. Ontbijt matig/eentonig. Bediening goed en vriendelijk. Is een hotel met 12 kamers met mensen die er jaarlijks terugkeren. Vnl. pensionades “
“ 11 dagen verblijf in het appartement. “
“ Goed hotel aan een mooi strand, lieve eigenaresse die het ontbijt verzorgd en zeer behulpzaam als je tips wilt .Dit hotel is echt aan te bevelen vlakbij het centrum, binnen 5 minuten ben je in het centrum. “