Goed, nog niet uitstekend
“ Hoofdgebouw waar wij verbleven wordt komend jaar verbouwd, dat is ook nodig. Het is goed, maar geen vijf sterren. Wat gedateerd. Wel een van de weinige verblijven op het eiland met groot en prima zwembad. Goed ontbijt. Ligt tegen een helling aan, maar als je slecht ter been bent kun je gebruik maken van gratis service met golfkarretje. Afstand tot Pythagorio paar kilometer langs bergweggetje. Is te lopen , maar wij vonden het te ver en niet veilig ( geen voetpad). Taxiritje kost 8€. “




