Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
Fijn hotel
“ Fijn en schoon hotel. Prima ontbijt en bijzonder vriendelijk personeel “

“ Fijn en schoon hotel. Prima ontbijt en bijzonder vriendelijk personeel “
“ Mooi hotel met altijd opgewekt en aangenaam personeel “
“ Het hotel is geweldig. Schoon, mooi, vriendelijk personeel en erg rustig. Mooie zwembaden en kamers zijn super. Enig minpunt is dat de bedden wat kort zijn maar dat is niet ongebruikelijk in griekenland. “
“ Goede ligging, kleinschalig, mooie accommodatie, kamers beetje verouderd maar alles wat ze nodig hebben, ontbijt ok. Geen 5 sterren maar wel een dikke 4. Goede ligging, parkeerplaats. Minpunt zijn de overkomende vliegtuigen. “
“ Alles fantastisch, super vriendelijk personeel, goede verzorging, lekker eten. Wij komen heel graag terug. “




