Nikon Boutique reviews

10
Fantastisch
1 review
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
100%
Goed
0%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
10
Hygiëne
10
Faciliteiten
10
Decoratie
10
Personeel
10
Eten en drinken
10
Slaapcomfort
10
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (1)

Sorteer
0 - 1 van 1 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldige plek.

Net hotel, vriendelijk personeel. Mooie schone kamer. We hadden met ontbijt dat erg uitgebreid was. Omdat we echt vroeg in het seizoen waren, was de mogelijkheid beperkter in aanbod van de menukaart voor de rest van de dag. Maar omdat je op loopafstand zit van het toeristische gebied was dat geen probleem. Koelkastje op de kamer en koffie en thee faciliteiten die elke dag aangevuld werd was perfect. Bij aankomst een fles rose en bij het afscheid nog een leuke attentie. Echt heel erg tevreden.