Niet naar toe gaan !!!!
“ Personeel is heel onvriendelijk, kamer was er vies zwarte haren overal zeep resten in de douche deurklink was stuk en de deur sloot niet goed.. helaas wilde prijsvrij niets doen maar het hotel ook niet. “

“ Personeel is heel onvriendelijk, kamer was er vies zwarte haren overal zeep resten in de douche deurklink was stuk en de deur sloot niet goed.. helaas wilde prijsvrij niets doen maar het hotel ook niet. “
“ Zeer prettige kamers, mooi uitzicht voor ontbijt tot aan het relaxen bij het zwembad of zee. Alleen jammer dat de bar aan het zwembad nog niet open was...volop aan het klussen en kon je bestellen bij de Topicalbar....en miste wel wat muziek bij het zwembad. “
“ Alles prima geregeld netjes op tijd de beschrijvingen via de mail gekregen. Het hotel zelf hadden min en plus punten. Onze kamer was aan de straat kant op de bovenste verdieping. Deze was niet helemaal schoon toen er in konden maar werd snel geregeld. Verder zag het er prima uit. Schoonmaakster was over ijverig en kwam ook schoonmaken als je aan gaf dat je dat niet wilde. Haar nog een keer op aangesproken maar beef het toch doen. De muren zijn erg dun. Dus je kan echt alles volgen uit de kamer naast je!! De bedden zijn redelijk zacht. Ontbijt was ruim voldoende. Avond eten wat goed. Personen is over het algemeen heel vriendelijk. De strand bedden zijn wel aan vervanging toe. “
“ In de week van 7 tot 14 mei verbleven wij in Gloria Maris in Zakynthos. Toen wij aankwamen in het hotel hadden wij meteen al te maken met woedende hotelgasten die achteraf terecht klaagden over het hotel. Eindelijk nadat wij nog even 60€ moesten aftikken voor de toeristenbelasting konden we dan in het pikkedonker naar onze kamer, via trappen waar de buitenverlichting kapot was. Al struikelend en al over de omhoog komende vlonders op ons balkon, wilden we even uitrusten met de tv aan maar helaas ontbrak de afstandsbediening die we weer moesten halen bij de receptie, De kozijnen van de wc hingen er half bij. Ook stonden er 2 aangebroken water naast het bed die ook nog de hele ons uitzicht belemmerden want de schoonmaak nam het niet zo nauw. De volgende dag verheugden wij ons op het bijgeboekte extra meebrengende kosten jacuzzi op het balkon. Wat wij aantroffen bij daglicht was een vies stilstaand pierebadje waar ook nog de zwerfkatten kwamen uit drinken. Gevaarlijk en onhygienisch! De hele week hebben we in een bouwput gezeten en tot s’avonds in de bouwterrein gezeten. Het hotel boeide niet dat wij in het voorjaar kwamen want niks was open, zwembad, geen instructies over openingstijden, wifi code enz. Dat bordje kwam pas bij de receptie op de balie gezet bij ons vertrek. Wij zijn zeer teleurgesteld vooral ook omdat wij de hoofdprijs hebben betaald voor een bouwput. Ga dan niet open. Ook konden we niet fatsoenlijk zitten want geen tafel met normale stoeltjes. Dus lagen we al om 20.00 uur op bed. Wij verwachten op z’n minst een flinke geld vergoeding van Prijsvrij cq hotel. Als mensen vragen hoe onze vakantie was vertellen we ons verhaal en adviseren om daar nooit naar toe te gaan want schandalig. “
“ Eerste dagen mochten we niet in het hotel, goed opgelost door ander hotel te zoeken maar dit was niet naar prijskwaliteit correct, jammer hiervoor. Voor de rest wel genoten “
“ Het is een mooi en rustig hotel. Personeel is heel vriendelijk. De tour met de boot is echt een aanrader om te doen. Auto of Quad is wel aan te raden om te huren. “
“ Hotel ligt rustig en binnen 10 minuten lopen ben je in het dorpje met restaurantjes. Het hotel heeft een lounge relax vibe. Heerlijke ligbedjes aan het zwembad en op de terrassen aan de zee. De zee loopt heel gelijkelijk af en heeft een aangename zandbodem, maar geen strand. Beachbar was nog niet open, maar de voorbereidingen werden al getroffen. Het hotel ziet er bij binnenkomst oudbollig uit maar de kamers zijn zoals op de foto's. Super boxspringbedden en top douche met uitzicht over de zee. Goede stille airco en verduisterde gordijnen. “
“ Eigenlijk zijn we over vrijwel alles wel positief. Het enige puntje wat we hebben is de gehorigheid van de kamers. We werden elke ochtend al vroeg wakker door de schoonmakers die luidruchtig met hun kar over de gang heen gingen. Ook hoor je eigenlijk alles was je buren doen. Verder is alles top in dit hotel. Goeie schone kamers, goed eten, vriendelijke service. Wij zijn elke dag wel lopend naar laganas gegaan en deden hier 25 a 30 min over. Wij vonden dit wel goed te doen. “
“ Het is een mooi hotel en de omgeving eromheen is ook mooi, het personeel aldaar is absoluut een plus! Zeker die bij de receptie. Maar er valt nog wel een hoop winst te behalen wat service aan de klanten betreft. Bijv een goede monteur in dienst nemen die ECHT verstand heeft van zaken. Goede verlichting bij de spiegel om je op te maken, apparatuur vervangen bij het ontbijt(broodrooster bijv), de gehorigheid in het hotel aanpakken én het personeel van de poolbar/restaurant laten weten dat klanten hier zijn om vakantie te vieren en dus rustig willen eten. “




