Bali Dynasty Resort reviews

9,2
Fantastisch
5 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
63%
Goed
37%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
10
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
10
Faciliteiten
10
Decoratie
10
Personeel
10
Eten en drinken
10
Slaapcomfort
10
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (5)

Sorteer
0 - 5 van 5 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
10

De accommodatie is prachtig

Wij hebben een prachtige vakantie gehad en de accommodatie zelf was echt heel mooi. De service van het hotel was goed en het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Voor kinderen is er veel te doen, wat het een fijne bestemming maakt voor gezinnen. Wel hebben wij in het begin van de vakantie een erg vervelende ervaring gehad. Bij aankomst tijdens het inchecken werd ons verteld dat mijn naam niet in het systeem stond en dat er niet betaald zou zijn. Omdat het om een dure reis gaat, gaf dit veel stress. Ik heb direct het noodnummer gebeld, maar daar werd niet opgenomen. Via WhatsApp kreeg ik alleen opnieuw hetzelfde noodnummer doorgestuurd, zonder verdere hulp of geruststelling. Uiteindelijk hebben wij ruim een uur moeten wachten voordat het hotel kon bevestigen dat er wél betaald was. Dat was erg vervelend en gaf geen fijn begin van de vakantie. Wat daarna ook teleurstellend voelde, was dat wij door alle commotie geen welkomstdrankje kregen, terwijl we later zagen dat andere gasten dit wel kregen. Misschien iets kleins, maar op zo’n moment voelde dat toch jammer en alsof wij een beetje vergeten waren. Ook vond ik het teleurstellend dat D-reizen verder helemaal niet meer heeft gereageerd om te vragen of alles uiteindelijk goed was gekomen. Dat geeft mij wel twijfels om nog eens een grote reis via D-reizen te boeken. Daarnaast hadden wij ’s nachts geluidsoverlast van een ijsmachine die buiten op de gang tegenover onze kamer stond. Gelukkig heeft het hotel dit netjes opgelost door ons andere kamers te geven. Verder is het jammer dat in de advertentie nog steeds wordt vermeld dat er een strand achter het hotel ligt, terwijl dit strand er niet meer is. Volgens het personeel is het strand een paar jaar geleden weggeslagen door een grote golf. Ik vind dat dit duidelijker vermeld mag worden zodat verwachtingen beter aansluiten bij de werkelijkheid. Ondanks deze minpunten hebben wij wel genoten van de vakantie dankzij het prachtige hotel en het vriendelijke personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2025
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 juli 2024
Geverifieerd
8,0

Prima hotel dichtbij het vliegveld

Prima hotel. Goede service en aardig personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2024
Geverifieerd
8,0

One night stay

Uitstekende kamers met een heerlijk groot bed. We waren er maar één nacht.

Foto's van klanten