Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 april 2026
Geverifieerd
Geweldig!
“ Heerlijke locatie, dicht bij centrum! “

“ Heerlijke locatie, dicht bij centrum! “
“ Fijne bungalow met goed eten. Je zit ook direct bij alle restaurants en uitgaansgelegenheden. Hier heb je overigens geen last van. “
“ Prachtige kamer en schoon. Konden vanaf onze kamer zo in zwembad stappen Super vriendelijk personeel “