Agriturismo Tenuta Mazzetta reviews

6,2
Gemiddeld
10 reviews
77% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
46%
Gemiddeld
31%
Matig
11%
Slecht
12%
7,5
Locatie
4,8
Kindvriendelijk
7,5
Hygiëne
6,0
Faciliteiten
6,8
Decoratie
8,1
Personeel
6,1
Eten en drinken
6,1
Slaapcomfort
6,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (10)

Sorteer
0 - 10 van 10 reviews
Maurice
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Nooit meer!

Hotel kan je het eigenlijk niet noemen, en zeer zeker geen 3 sterren waardig. Kamers zijn zeer vochtig ( wel zeer grote kamers) Restaurant mooie historische locatie maar dat merk je ook aan de lucht zeer muffen geur ( zout en suiker zijn zelfs door de vochtige ruimte verplakt).Voor koffie moet je iemand van het personeel zoeken die je een kopje koffie maakt. Ontbijtje is zeer simpel opgezet en totaal geen verandering in ( wij waren er 10 dagen 🥴). Terras meubilair is rot tafels zijn met planken aan mekaar geschroefd en dan maar lang tafelkleed eroverheen, boven je hoofd opletten houtwerk waar de mooie platen aan hangen is ook rot dus opletten waar men gaat zitten. Zwembad was helaas leeg wij waren er tot 25-6-26 ( 25/30 gr) Bar tja die is er helaas niet gezellig samenkomen in de bar dus niet mogelijk. Is voor op doorreis misschien wel geschikt maar wij zouden dit verblijf niemand aanraden

Maurice
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
2,0

Nooit meer!

Kamers zeer ruim, alleen zijn de ruimtes zeer vochtig en ruiken ze zeer muffig. De ruimte ( kan men geen restaurant noemen)waar het ontbijt staat is zeer muffig en vochtig zelfs het zout en de suiker klontert van het vocht. Er staan ook ( rotte) tafels op het terras En je moet er uitkijken dat niks op je hoofd valt, de mooi bloemen hangen boven het tarrasje aan houten balken die gewoon rot zijn. Terras is niet uitnodigend om te ontbijten heel veel achterstallig onderhoud. Ontbijt kunnen ze niet echt wij waren er 10 nachten 15 tot 25 mei 2026 en elke dag stond er het zelfde. Voor koffie moest men eerst iemand van personeel zoeken en hij/zij maarte dan een kopje koffie voor je. Zwembad is mooi groot jammer genoeg zat er geen water in. Bar hebben ze helaas niet. Dus gezellig bij mekaar zitten is niet mogelijk. Personeel vind je er haast niet. Het hele complex is sterk aan onderhoud nodig. Wij zouden dit niemand aanraden!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 september 2025
Geverifieerd
6,0

Redelijke accommodatie Puglia

Kritische punten: Direct bij aankomst 45 euro extra afgerekend voor belastingen en 2 handdoekjes voor bij het zwembad voor nog geen week. Geen diner mogelijkheden. Random wifi maar dan uitsluitend rondom receptie gebouw. Niet te doen dus waardoor mijn vrouw en ik ons abonnement hebben moeten wijzigen. Bedden oncomfortabel. Kamer 's-nachts verlicht door felle terrein verlichting vanwege slechte verduistering mogelijkheden. Achterstallig onderhoud sanitair. Positieve punten: Zeer goed, groot en fraai aangelegd zwembad in mooie tuin. Relatief rustige lokatie mits geen groepen aanwezig. Vriendelijk personeel. Verse cappuccino bij ontbijt. Uitvalsbasis voor weekje Puglia.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juli 2025
Geverifieerd
6,0

"teveel" Nederlanders om me heen.

Rondreis Tui, heeft schijnbaar contract met de Accommodatie. In de 7 dagen dat wij er zijn geweest. 2x een bus vol met Nederlanders gearriveerd. Niets voor ons.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Hele mooie centrale plek om meerdere dagen te verblijven

Prima plek voor een heerlijke vakantie met een heel mooi zwembad en een prachtige tuin.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2024
Geverifieerd
8,0

Mooie agriturismo

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2024
Geverifieerd
8,0

Mooie locatie

Mooie locatie. Om er te komen moet je wel over een zandpad en staat slecht aangegeven bij de hoofdweg. Heel mooi zwembad. Ontbijt met veel zoetigheden. Avondeten viel tegen was weinig en niet wat we ervan verwacht hadden. Kost 25,- per persoon zonder drankjes. Je hebt echt een auto nodig om ergens te komen. Er is niets op loopafstand van de accomodatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2024
Geverifieerd
8,0

Puglia mesagne

Wel een heel toffe locatie en gebouwen, heel vriendelijke , hulpvaardig personeel . Enkel spijtig dat het ontbijt steeds hetzelfde was , zeker als je er 11 dagen ontbijt . Het avondeten was niet lekker en het meest spijtige was dat het zwembad nog niet geopend was . Dit stond nergens vermeld . De agriturismo was nochtans steeds volzet en de temperatuur was meer dan 25 graden steeds . Wel 4 km van het centrum gelegen waar we steeds lekker konden eten . Desondanks zou ik de agriturismo terug boeken indien terug reis naar Puglia .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2024
Geverifieerd
6,0

Agriturismo tenuta mazzetta, Puglia Italië

Mooi hotel. We waren half mei hier, dit is voor de seizoen dus het zwembad was niet open, en geen bediening op het terras. Erg rustig en afgelegen. Auto huren is een aanrader.

Sharon
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2024
Geverifieerd
8,0

Prachtige rustige ligging.

Als je rust en natuur zoekt dan is Agriturismo Tenuta Mazzetta jou accommodatie. Het is een goede uitvalsbasis om met de auto Puglia te ontdekken.

Foto's van klanten