Nooit meer!
“ Hotel kan je het eigenlijk niet noemen, en zeer zeker geen 3 sterren waardig. Kamers zijn zeer vochtig ( wel zeer grote kamers) Restaurant mooie historische locatie maar dat merk je ook aan de lucht zeer muffen geur ( zout en suiker zijn zelfs door de vochtige ruimte verplakt).Voor koffie moet je iemand van het personeel zoeken die je een kopje koffie maakt. Ontbijtje is zeer simpel opgezet en totaal geen verandering in ( wij waren er 10 dagen 🥴). Terras meubilair is rot tafels zijn met planken aan mekaar geschroefd en dan maar lang tafelkleed eroverheen, boven je hoofd opletten houtwerk waar de mooie platen aan hangen is ook rot dus opletten waar men gaat zitten. Zwembad was helaas leeg wij waren er tot 25-6-26 ( 25/30 gr) Bar tja die is er helaas niet gezellig samenkomen in de bar dus niet mogelijk. Is voor op doorreis misschien wel geschikt maar wij zouden dit verblijf niemand aanraden “




