Super accomodatie en personeel
“ Wat een fantastische masseria is dit. Prachtig gelegen in een mooie olijfboomgaard, De kamers zijn prima wij hadden een soort vide waar het grote bed stond. Beneden 2 sofabedden, een koelkast , voldoende ruimte voor kleren en koffer. Badkamer met wc, bidet en douchecabine en wastafel. De ontbijtruimte is waar voorheen de olijven werden geperst en de pers staat er nog. Kwaliteit van ontbijt is fantastisch, een dikke 10. Alleen verse streekproducten, en het personeel supervriendelijk. Buiten kon je ook in de.orangerie ontbijten onder de druivenstruiken. Je kan er ook lunchen of dineren op afspraak, ook weer helemaal top. En buiten een prachtig zwembad met ligweide en bedden en stoelen. Dikke aanrader deze.locatie. Het enigste hele kleine puntje is dat de bedden voor ons net te hard waren maar dat is heel.persoonlijk. “




