Masseria Corte degli Asini reviews

9,3
Fantastisch
8 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
72%
Goed
28%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,8
Locatie
7,0
Kindvriendelijk
9,3
Hygiëne
8,8
Faciliteiten
8,5
Decoratie
10
Personeel
9,9
Eten en drinken
8,5
Slaapcomfort
9,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
10

Super accomodatie en personeel

Wat een fantastische masseria is dit. Prachtig gelegen in een mooie olijfboomgaard, De kamers zijn prima wij hadden een soort vide waar het grote bed stond. Beneden 2 sofabedden, een koelkast , voldoende ruimte voor kleren en koffer. Badkamer met wc, bidet en douchecabine en wastafel. De ontbijtruimte is waar voorheen de olijven werden geperst en de pers staat er nog. Kwaliteit van ontbijt is fantastisch, een dikke 10. Alleen verse streekproducten, en het personeel supervriendelijk. Buiten kon je ook in de.orangerie ontbijten onder de druivenstruiken. Je kan er ook lunchen of dineren op afspraak, ook weer helemaal top. En buiten een prachtig zwembad met ligweide en bedden en stoelen. Dikke aanrader deze.locatie. Het enigste hele kleine puntje is dat de bedden voor ons net te hard waren maar dat is heel.persoonlijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 september 2025
Geverifieerd
10

Een geweldig verblijf

Wij hebben op deze Masseria heerlijk genoten. Een prachtige locatie, heel vriendelijk personeel! En heerlijk eten en drinken!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Fijne vakantie

Ruime accommodatie, vriendelijk personeel, lekker eten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2025
Geverifieerd
10

Heerlijke locatie om Puglia te ontdekken

De Masseria is een prachtige locatie waar je heerlijk kunt relaxen en genieten

Devos
Laatst bijgewerkt: 18 april 2025
Geverifieerd
10

Genieten van de gastvrijheid

Hartelijk ontvangen door Palma en haar collega's. Elke dag een heerlijk ontbijtbuffet met veel lokale en zelf bereidde producten. De kamer was groot en zeer netjes. De Masseria is o gelooflijk mooi gerenoveerd. We volgden een workshop pasta maken. Het diner en lunch zijn super lekker en vers. En meer dan je kan opeten. Om te zwemmen was het water te koud en het weer niet goed genoeg. Wie weet komen we in de zomer nog eens terug.

David
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2024
Geverifieerd
10

Echt verwennen

Superfijn hotel. We werden in de watten gelegd door het warme en vriendelijke personeel. Ontbijt en eten was heerlijk, alles vers. En iedere dag versgebakken taart! We komen zeker een keer terug.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 september 2019
9,0

Een parel van Puglia

Een gastvrij ontvangst en prima service. Engelstalige bediening en vriendelijk personeel. Een absolute aanrader.

Foto's van klanten