CDS Basiliani reviews

6,7
64% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
20%
Goed
42%
Gemiddeld
1%
Matig
25%
Slecht
12%
7,5
Locatie
7,6
Hygiëne
5,8
Kindvriendelijk
7,3
Faciliteiten
6,5
Decoratie
6,0
Animatie
7,3
Personeel
6,6
Eten en drinken
7,0
Slaapcomfort
5,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (35)

Sorteer
0 - 10 van 35 reviews
Willemse
Laatst bijgewerkt: 13 juni 2026
Geverifieerd
10

Een groot hotel met een fijn zwembad, Wellness en gratis parkeren. Goede services en vriendelijk personeel!

Het hotel heeft diverse verdiepingen omdat het tegen een heuvel is gebouwd, dit ziet er heel sfeervol uit maar betekend ook veel trappen er zijn ook liften. Wij verbleven in het achterste gebouw en konden gebruik maken van de achter uitgang en waren met 10 minuten te voet in Otranto. Wij verbleven hier 1 week, de handdoek van het zwembad konden we alleen omwisselen voor een schone tegen betaling dat was een beetje jammer en past niet binnen het plaatje van de gehele services.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
2,0

Dramatisch hotel

Hotel was slecht. Een doolhof. Onbeleefd en chagerijnig personeel. Een kamer ver weg gestopt bij een soort van machine kamers. Geluidsoverlast. Ook last van de woningen die pal tegen het hotel aanstaan. Continu geluid gedurende de avond en nacht. Daarnaast een Vieze kamer. Gevraagd of we met bijbetaling een andere kamer konden krijgen maar dat ging niet. Personeel aan de receptie waren ook onbeschoft. Mocht je slecht ter been zijn dan is dit hotel pas echt een drama. Om bij onze kamer te komen moesten we 4 verschillende liften nemen en ongeveer 10 min lopen. Nooit meer dit hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Een mooi doolhof van een hotel

Het lijkt wel een doolhof, vriendelijk personeel erg behulpzaam. Zwembad is prima. Erg toeristisch . Ik zou de verschillende blokken van het complex een kleur geven met een goede aanduiding waar je zit . Ergenis nummer 1 waar zit ik waar moet ik heen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 september 2025
Geverifieerd
10

Een heerlijk hotel met alle voorzieningen die je wenst. Fantastisch ontbijt en prima kamers

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 september 2025
Geverifieerd
2,0

Doorreiskamer

Wel een mooi hotel op 10 min lopen van Otranto historisch centrum. Mooi zwembad. Tegenvallend is de dooreiskamer ergens achteraf gelegen. Je hebt Google Maps nodig om je kamer te vinden. Om naar kamer 132 te gaan moet je veel trappen lopen (dus ook met je koffer) en gebruik maken van 3 liften. De douchecabine was te klein en niet schoon (kalk). Het balkon was klein (stoelen waren gewoon eetkamerstoelen ipv tuinstoelen) en had geen uitzicht. Kamer 4 sterren onwaardig. Ook het feit dat het complex naast een hoofdweg ligt en wanneer je iaan het zwembad ligt heel de tijd de voertuigen hoort is niet gewenst. Wij zullen aan niemand dit hotel aanbevelen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 september 2025
Geverifieerd
4,0

Hoge verwachtingen

Bij het boeken voor een doorreis kamer bij andolives had ik wel iets hogere verwachtingen dan de kamer die we kregen, in het hele gigantische hotel zijn er 4 kamers zonder buiten, in 1 van deze verblijven wij. Er wordt ook een schitterend uitzicht voorspeld en wij kijken op een muur … nu hoef ik niet de allerbeste maar dit is wel heel teleurstellend. Verder moet er flink betaald worden voor de spa en wellness. Verder is het zwembad fijn , wel uitzicht op een gigantische brug /snekweg, verder geen last van, ontbijt goed en het stadje Otranto is op 10 minuten loopafstand … leuk stadje!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 juni 2025
Geverifieerd
10

puglia nog mooi en rustig

Puglia is een mooi en rustig vakantiegebied de accomodaties en wegen zijn van goede kwaliteit De streek is rustig met veel natuurschoon en cultuur. DE inwoners zijn vriendelijk en de horeca rekent met vriendelijke prijzen,

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Niet boeken voor half juni

Fijne accomodatie, goede vakantie gehad. Let op: vanaf half juni gaat het openbaar vervoer pas van start en kan je pas excursies boeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Fijne rustige locatie net buiten Otranto

Prima locatie om Otranto en omgeving te verkennen. Iets buiten het centrum. 15 minuten lopen van de stad. Groot opgezet hotel. Fijne kamers, maar vanwege alle trappen en sluipdoor routes steeds de vraag waar je uitkomt. Mindervaliden hebben het hier lastig. De ontbijtzaal/restaurant heeft weinig sfeer. Het ontbijt is compleet, maar niet speciaal. Beetje massaal allemaal. Net als het restaurant bij het diner; geen sfeer, niet gezellig of uitnodigend en het eten wordt in een tempo geserveerd dat je denkt dat het personeel de trein moet halen. De kwaliteit van het eten is dan vanzelfsprekend ook overeenkomstig; plat gekookt, geen smaak en saai. Het personeel is wat weinig betrokken bij wat ze doen en vertonen weinig gastheerschap.

Foto's van klanten