Prima resort
“ Het resort is prima, ligging aan de zee is geweldig. Jammer dat het strand erg rotsachtig is..gelukkig hebben ze een mooi strandje gemaakt met luxe bedjes zodat je je toch echt op het strand waant. Het zwembad is niet heel groot maar goed voor een verkoelende duik. We kregen een upgrade naar een suite de luxe met zicht op zee. Er was een groot balkon en 2 badkamers waarvan een douche mini was en je amper in kon bewegen maar voor kleine mensen prima. Het interieur was wat ouderwets maar vonden we geen probleem..het was schoon en plek zat. Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was goed, niet overdadig maar keuze genoeg met een barrista die lekkere koffie maakte van espresso tot cappuccino en nog veel meer. Het buffet s'avonds was ook voldoende maar omdat we alleen ontbijt hadden geboekt moesten we pp 40 euro betalen om te eten Dat vonden we wel erg duur. Je kreeg wel water erbij, overige drank zelf betalen wat ook best prijzig was. Ook de snacks en drank bij de bar waren prijzig. In en om het hotel was weinig te doen maar er was wel muziek in de avond wat best leuk was. Gelukkig kon je met ern shuttlebus gratis naar het centrum 5 km verderop. Wat een mooi pittoresk plekje is Polignano..echt de moeite waard. Wij ( 50 plussers) hebben genoten van de rustige omgeving maar voor gezinnen is dit geen geschikt hotel. “
