Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
Geweldig hotel
“ Het rustige hotel waar je door personeel wordt gezien is n echte aanrader om tot rust te komen. “

“ Het rustige hotel waar je door personeel wordt gezien is n echte aanrader om tot rust te komen. “
“ Lokatie is mooi, restaurant hebben we niet gegeten. Zag er chique,maar ongezellig uit. Omgeving is dor maar wel dicht bij leuke strandjes met leuke restaurantjes. Kamer was prima in aangebouwd gebouw met uitzicht op een muur. Dit kan ook vast gezelliger gemaakt worden. Heerlijk zwembad. “
“ Veel hinder ondervonden van lawaai van airco op de slaapkamer “
“ Kamer is gehorig en jammer dat er geen redelijk zittende stoel is. Alleen op het bed zitten is niet comfortabel. “