Del Real Orto Botanico reviews

5,0
Gemiddeld
2 reviews
50% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
50%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
50%
7,0
Locatie
3,0
Kindvriendelijk
8,0
Hygiëne
4,0
Faciliteiten
4,0
Decoratie
6,0
Personeel
5,0
Eten en drinken
6,0
Slaapcomfort
5,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (2)

Sorteer
0 - 2 van 2 reviews
Blom
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2025
Geverifieerd
2,0

Restaurant

Bij navraag om te gaan eten in het restaurant, kregen we te horen dat dit alleen voor gezelschappen en groepen was. Hierdoor moesten we buitenshuis gaan eten. Het ontbijt was zeer slecht. Het gebak wat ze gaven was enorm hard, je kon er met geen mes doorheen komen. M.A.W. je kon het gebruiken als stenen. Helaas, maar dit hotel zal ik geen vier sterren geven en we zullen hier ook niet meer terug komen.

Dietrich
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Napels

De locatie was goed. In onze straat zat een erg goed restaurant en deze zat iedere avond bomvol. We liepen bovendien zo naar het historische centrum. Zeer tevreden