Blom
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2025
Geverifieerd
Restaurant
“ Bij navraag om te gaan eten in het restaurant, kregen we te horen dat dit alleen voor gezelschappen en groepen was. Hierdoor moesten we buitenshuis gaan eten. Het ontbijt was zeer slecht. Het gebak wat ze gaven was enorm hard, je kon er met geen mes doorheen komen. M.A.W. je kon het gebruiken als stenen. Helaas, maar dit hotel zal ik geen vier sterren geven en we zullen hier ook niet meer terug komen. “
