Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
Mooi hotel. Eten goed. Personeel vriendelijk.
“ Het hotel is mooi. Groot zwembad en ligweide. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed en uitgebreid. Avondeten gevarieerd. 3 keuze voormenu en 3 keuze hoofdmenu. Kamers groot genoeg. “
