Royal & Hotel Palme & Suite reviews

5,9
Gemiddeld
6 reviews
70% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
45%
Gemiddeld
25%
Matig
20%
Slecht
10%
9,0
Locatie
7,1
Kindvriendelijk
7,3
Hygiëne
6,9
Faciliteiten
6,1
Decoratie
1,0
Animatie
7,4
Personeel
6,8
Eten en drinken
6,0
Slaapcomfort
7,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (6)

Sorteer
0 - 6 van 6 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
6,0

De kamer wordt iedere dag netjes schoongemaakt en wordt iedere dag voorzien van schone handoeken. Het bed kraakt als een malle. Dit wordt veroorzaakt door de multiplex plaat die onder de matras ligt en boven op de veering. Gezien ik alleen ben stoor ik mij hier niet zo aan. Maar wat denken de buren? Lol. Een punt van serieuze kritiek is het personeel in de eetzaal. Ze kunnen het niet goed aan. Er loopt een nieuwe jonge jongen die er als “ een kip zonder kop “ bij loopt. De ene dag haalt hij de tafel leeg, de andere dag zet hij een nieuw bord met eten neer terwijl het bord van het voorgerecht nog niet heeft weggehaald. Als je hier een opmerking over maakt dan krijg je een onbeschofte reactie terug. Ik heb hier een melding van gemaakt bij de receptie van het hotel. Voor vermaak wordt ook gezorgd want er wordt ‘s-avonds regelmatig voor life muziek gezorgd. Voor het geld een prima hotel met uitzondering 1 persoon in de bediening.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Hotel Edelweiss Lermoos.

Prima hotel niets op aan te merken of toch veel Nederlanders.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2024
Geverifieerd
4,0

Ouderwetse kamer achterstallig onderhoud aan kamer

Slechte kamers. Kleine balkons waar tegels los zitten. Super kleine douche

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022
1,0

Ronduit smerig, slechte service

Ontzettend smerige kamer die half in verbouwing was. Tegels lagen los bij het zwembad. Een dikke laag alg aan de rand in het zwembad. Personeel is niet behulpzaam en onvriendelijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019
8,0

Prima iets wat verouderd hotel waar het goed toefen is

Eigenlijk niets mis mee, goede locatie dicht bie het centrum en de haven met vele terrassen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019
7,0

Ik heb er geen oordeel over Wel kunnen de mesen scherper zijn in het restaurant en de

Foto's van klanten