“ De kamer wordt iedere dag netjes schoongemaakt en wordt iedere dag voorzien van schone handoeken. Het bed kraakt als een malle. Dit wordt veroorzaakt door de multiplex plaat die onder de matras ligt en boven op de veering. Gezien ik alleen ben stoor ik mij hier niet zo aan. Maar wat denken de buren? Lol. Een punt van serieuze kritiek is het personeel in de eetzaal. Ze kunnen het niet goed aan. Er loopt een nieuwe jonge jongen die er als “ een kip zonder kop “ bij loopt. De ene dag haalt hij de tafel leeg, de andere dag zet hij een nieuw bord met eten neer terwijl het bord van het voorgerecht nog niet heeft weggehaald. Als je hier een opmerking over maakt dan krijg je een onbeschofte reactie terug. Ik heb hier een melding van gemaakt bij de receptie van het hotel. Voor vermaak wordt ook gezorgd want er wordt ‘s-avonds regelmatig voor life muziek gezorgd. Voor het geld een prima hotel met uitzondering 1 persoon in de bediening. “




