Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
Geen 4 sterren
“ Vanuit het hotel is alles te doen met de metro op 5 minuten lopen. Op zondag was de bar dicht Er is bij het hotel niets te doen en veel straatvuil eromheen. Als je van reuring houd zou ik niet voor dit hotel kiezen. Het is zeker geen 4 sterren waard De badkamer is waardeloos De airco doet het amper Het persoon is wel ontzettend vriendelijk Het ontbijt is perfect De grote tuin is heerlijk “
