
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Persone el vriendelijk. kamer schoon Ontbijt prima En vlak bij eindstation .voor Trein.Metro en Bus. “
“ Eenvoudig, schoon en hulpvaardig hotel “
“ Erg verouderd hotel. Met middelmatig ontbijt. Goede bedden. Perfecte ligging. “
“ Super vriendelijk personeel. kamer was schoon maar was wel verouderd. matras was erg slecht (helemaal ingezakt naar het midden) en kussen waren heel plat en slap. Leuke verassing was dat we de bovenste kamer van het hotel hadden en daardoor het balkon tot eigen beschikking, dat was een aangename verassing! Ze hebben lekkere koffie maar wel een simpel ontbijt zonder variatie. De ligging was top, alles op loopafstand. We miste wel iets van een barretje waar we savonds zouden kunnen zitten of een zwembadje waar je tussendoor kunt chillen, maar daarom is het natuurlijk ook maar 3sterren hotel en daar is de prijs ook naar. Overal goede ervaring, gekregen waar we voor betaald hadden :) “
“ Het bed was keihard en kapot, het ontbijt heeft ons ziek gemaakt en keuze is erg klein. De hotelkamer was niet schoon (sokken waren zwart) en de deur kon wel dicht maar zat een gigantische kier in dus geen sprake van privacy. Heel slecht! Komen nooit terug. “
“ De kamers waren heel nodig aan een opknapbeurt toe. Geen overgordijnen doorspoelsysteem van de wc zat met plakband vast douchekop verkalkt vieze kitranden spiegel waar barsten in zit overal stukken af behang laat los “
“ De kamers hebben echt hun beste tijd gehad Geen overgordijnen doorspoelsysteem zit met plakband vast vieze kitranden verkalkte douchekop barsten in de spiegel alles ik oud airco kon niet gebruikt worden Bij de receptie geweest maar hotel zat vol dus je doet het er maar mee! “




