Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
Goed hotel, dichtbij metrostation.
“ Gastvrij hotelpersoneel, schoon, goede kamers, kleine douche, goed bereikbaar en dichtbij metrostation ‘Lima’. Dit laatste is enorm handig om de stad te verkennen en je zo snel naar een andere plek kunt. Ontbijt is goed verzorgd. Er is geen hotelbar maar wel een dakterras. Dagelijkse schoonmaak indien gewenst. Toeristenbelasting achteraf te betalen à 10,- p.p.p.n. “
