Best Western City reviews

9,3
Fantastisch
3 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
66%
Goed
34%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,3
Locatie
8,0
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
9,3
Faciliteiten
8,6
Decoratie
9,3
Personeel
8,6
Eten en drinken
9,3
Slaapcomfort
10
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
10

Goed hotel, dichtbij metrostation.

Gastvrij hotelpersoneel, schoon, goede kamers, kleine douche, goed bereikbaar en dichtbij metrostation ‘Lima’. Dit laatste is enorm handig om de stad te verkennen en je zo snel naar een andere plek kunt. Ontbijt is goed verzorgd. Er is geen hotelbar maar wel een dakterras. Dagelijkse schoonmaak indien gewenst. Toeristenbelasting achteraf te betalen à 10,- p.p.p.n.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch

Hotel was top! Ligging centraal, veel bezienswaardigheden op loopafstand. Ontbijt was ook super! Metro op 50 meter vanaf het hotel