Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 maart 2026
Geverifieerd
Perfecte locatie
“ Het hotel ligt op loopafstand van buslijn 81 en 43. Deze bussen stoppen bij metro en het centraletreinstation en bieden een perfecte aansluiting om de stad te verkennen. De kamers zijn schoon en ruim 4 sterren waardig. Het ontbijt is zeer uitgebreid en voor de zoetekauw een droom. Conclusie een aanrader! “
