Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 december 2025
Geverifieerd
Gewoon heel goed
“ Echt een goed hotel met nog beter personeel. Ben samen met mijn jongste zoon drie dagen geweest. We hebben een wedstrijd van AC Milaan bezocht en daar zit het vlakbij. Vaak in het Centrum van Milaan geweest. Dit is met de tram die voor de deur stopt echt heel makkelijk en leuk te doen. Wat betreft het hotel zelf is het het echt uitstekend. Brandschoon, ontbijt prima en nogmaals een pluim naar het personeel. “
