Nhow Milano reviews

8,0
Fantastisch
2 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
100%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,0
Locatie
8,0
Kindvriendelijk
8,0
Hygiëne
9,0
Faciliteiten
8,0
Decoratie
9,0
Personeel
9,0
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (2)

Sorteer
0 - 2 van 2 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel met rooftop bar en pool

Met het warme weer was het na een dagje Milaan goed toeven bij de rooftop bar van het hotel en het zwembad. Heerlijk! De cocktails waren flink aan de prijs maar er kwam gratis een heerlijk plateau bij met olijven, chips, nootjes en een dipje. De kamers in het hotel waren niet groot maar op zich prima . Ontbijt heel goed en prima geregeld.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 april 2025
Geverifieerd
8,0

Hip hotel met uitgebreid ontbijtbuffet.

Fijn verbleven in dit hotel. Kamers netjes, prima bed, heerlijk ontbijt. Metrostation California op ca. 900m. Prima uitvalsbasis voor een stedentrip.