Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
Mooi hotel met rooftop bar en pool
“ Met het warme weer was het na een dagje Milaan goed toeven bij de rooftop bar van het hotel en het zwembad. Heerlijk! De cocktails waren flink aan de prijs maar er kwam gratis een heerlijk plateau bij met olijven, chips, nootjes en een dipje. De kamers in het hotel waren niet groot maar op zich prima . Ontbijt heel goed en prima geregeld. “
