Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 september 2025
Geverifieerd

“ Goed hotel, prima kamers en zwembad “
“ + vriendelijk personeel, + op korte loopafstand van strand en restaurants + geweldig ontbijtbuffet - damesparfum staat niet veilig in je badkamer, in 2 dagen 2/3 uit het flesje gestolen! - hard matras - kleine dunne hoofdkussens - trillende glasplaten in de balkondeuren “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “

