Goed genoeg voor het geld
“ Accommodatie is verouderd maar prima, het was schoon toen we kwamen. Er is geen service, geen schone handdoeken, geen schone bedden, als je twee weken verblijft krijg je na een week schone handdoeken en een lakenpakket. Dus zelf je bed afhalen en opdekken. Het zwembad gaat echt dicht tussen 13 en 15 uur, er wordt een hek omheen gezet Er is een barretje maar daar is amper iets te krijgen. Alles verder buiten is kapot en vergane glorie. Ik vind de plek op het eiland verre van ideaal. Hou je van hikes en wandelen, dan is het perfect. Ga naar La Maddelena of richting de westkust, daar is het prachtig! Het “dorpje” is een straat. Er zijn twee goede restaurants, verder is er niks te beleven. Zonder auto begin je hier helemaal niets!! “
