Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
Heerlijke vakantie
“ Heel fijn hotel, met enthousiast en vriendelijk personeel. De kamer was heerlijk schoon en ruim, met lekker veel kastruimte. Het ontbijt is uitgebreid, wel elke dag ongeveer hetzelfde. Het zwembadwater was erg koud. Fijn dat er voldoende parkeerplek is achter het hotel. Je loopt vanuit het hotel zo het centrum in. “
