Bonsai reviews

9,2
Fantastisch
3 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
64%
Goed
36%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
10
Hygiëne
8,0
Faciliteiten
10
Decoratie
10
Personeel
10
Eten en drinken
10
Slaapcomfort
10
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Heel fijn hotel, met enthousiast en vriendelijk personeel. De kamer was heerlijk schoon en ruim, met lekker veel kastruimte. Het ontbijt is uitgebreid, wel elke dag ongeveer hetzelfde. Het zwembadwater was erg koud. Fijn dat er voldoende parkeerplek is achter het hotel. Je loopt vanuit het hotel zo het centrum in.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Een ontzettend leuk, kleinschalig hotel gerund door 1 familie. Schoon en verzorgd. Zeer vriendelijke mensen. Prima ontbijtbuffet

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 juni 2024
Geverifieerd
10

Leuk hotel, aanrader!

Netjes en verzorgd, leuke kamers en goede faciliteiten. Ontbijt was supergoed en personeel erg behulpzaam en vriendelijk! Aanrader!

Foto's van klanten