Le Mimose reviews

7,7
Fantastisch
25 reviews
90% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
18%
Goed
65%
Gemiddeld
6%
Matig
4%
Slecht
7%
7,6
Locatie
7,2
Kindvriendelijk
8,2
Hygiëne
7,5
Faciliteiten
3,0
Animatie
7,0
Decoratie
8,6
Personeel
7,9
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
7,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (25)

Sorteer
0 - 10 van 25 reviews
Klompstra
Laatst bijgewerkt: 13 april 2026
Geverifieerd
2,0

Slechte ervaring

Ik had dit hotel geboekt via D-reizen. Een dag voor vertrek kreeg ik een telefoontje van het hotel dat ik daar niet terecht kon omdat ik de enige gast was. D-reizen gebeld, die een alternatief voor mij vonden, hotel dp Olbia. Na veel telefoontjes heen en weer, aangezien ik de locatie van dit hotel (35 kilometer van mijn oorspronkelijke locatie en afgelegen van de bewoonde wereld) niet top vond, uiteindelijk me er bij neergelegd dat er geen andere accommodatie gevonden kon worden. Hotel dp olbia was op zich prima maar ik had geen auto en de dichtstbijzijnde supermarkt was 45 minuten reizen dus anderhalf uur per dag! Bovendien mocht er in het hotel geen eten of drinken mee naar binnen worden genomen dus het was iedere dag een uitdaging om mijn lunch en avondeten voor elkaar te krijgen. Ik had hierdoor weinig mogelijkheden om echt leuke dingen te doen. Uiteindelijk via booking 2 nachten geboekt in de oorspronkelijke plaats, San Teodoro. Wat een verademing! Supermarkt op een minuut lopen, restaurants, strand. Hier heb ik gelukkig nog 2 dagen vakantie kunnen vieren. Nog even langs le Mimose gelopen en wat bleek..ze zaten gewoon midden in een verbouwing en dat wisten ze natuurlijk al ver van tevoren dus een mysterie waarom ik dit hotel ooit via D-reizen heb kunnen boeken. Hele teleurstellende ervaring, zonde van mijn tijd en geld. Als ik dit vantevoren had geweten was ik niet op vakantie gegaan.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2025
Geverifieerd
10

Prima hotel met centrale ligging

Een kleinschalig hotel vlak bij de stranden. Wij hadden een tuinkamer met aan de voorkant het zwembad en ruim voldoende ligbedden. De kamer was netjes schoon. Elke dag werd er schoongemaakt. Handdoeken hadden we ruim voldoende. Het verstopte filter in de douche werd binnen een kwartier schoongemaakt. Personeel was heel vriendelijk en nam de tijd voor een praatje ( wij waren aan het einde van het seizoen, dus het was niet meer zo druk) Twee keer hadden we een enorme hoosbui. Toen viel ook de stroom uit, maar dat schijnt niet vreemd te zijn. Dat is bijna altijd als het hard regent werd ons verteld. Ze kwamen dan ook direct een kaars brengen. Het ontbijt was uitstekend en erg vers: croissantjes, cake, scrambled eggs, kaas , ham , yoghurt en veel vers fruit. Op 300 meter afstand zat een uitstekende pizzeria. In het stadje San Teodoro zijn genoeg eetgelegenheden en de supermarkt is om de hoek.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Goed maar….

Het hotel is op delen vernieuwd, maar ook delen niet. Ontbijt is buffet, maar ze doen alleen ontbijt, daardoor twijfelen we soms over de versheid van producten. Wifi op de kamer werkt gewoon niet! Een paar keer gemeld bij de receptie, er zal naar gekeken worden, maar t verandert niet. Op het balkon soms wel, soms niet. Kamer zelf is groot, ruim. (2 e.p. bedden en 1 2p bed) Badkamer is nieuw en erg netjes, fijn met bidet en stortdouche. Zwembad en ligstoelen zijn mooi, netjes en schoon. Diner is uitbesteed aan naast gelegen pizzeria. Die heeft een prima kaart, werkt goed! Alleen eigen drankjes betalen daar (als je binnen budget à €25 pp blijft)

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Heerlijke plek

Centraal gelegen, maar in volle rust genieten bij het zwembad. Achter de muren zit je in een paradijs. Kamer is simpel en mist zitgelegenheid. Verder prima schoonmaak en ontbijt. Het diner bij de buren Ingrano ook heerlijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Toch nog ok

Het personeel is vriendelijk. De meeste kamers zijn wat gedateerd. Wij kregen uiteindelijk een gerenoveerde kamer. Het hotel wordt stap voor stap gerenoveerd. Wij hadden er geen last van . Het ontbijt is prima . Zeker het personeel van het ontbijt was uitermate vriendelijk. Dit hotel wordt vooral veel gebruikt door eiland hoppers . Meestal niet meer dan 4/5 dagen . Het zwembad was netjes en heel rustig met muziek . De prijzen zijn normaal,al mag t Barpersoneel wat aktiever aan de bar/zwembad zijn .

Manders
Laatst bijgewerkt: 14 september 2025
Geverifieerd
8,0

Ga niet af op je eerste indruk

We zijn 12 dagen in hotel le mimose geweest , we hadden een shuttle bus vanuit het vliegveld die bracht ons naar het Hotel daar aangekomen schrokken we van de voorkant van van het hotel ,maar de chauffeur heeft ons toen naar de achterkant gereden waar ook de receptie is en dit is een wereld van verschil mooi zwembad goede kamers goed ontbijt de kamers worden iedere dag gepoetst de hand doeken worden vervangen gewoon netjes . Het personeel erg vriendelijk zeker de barman die om 16.oo begon plus receptie medewerkster . Tip van ons als je naar La cinta beach gaat vraag bij de receptie om ligbedden te reserveren het Hotel heeft er zelf een stuk strand waar je bedjes kunt huren voor een goede prijs . Als je geen huur auto hebt {dit is wel aan te bevelen } rijd er ook een gratis bus de San teodore expres online reserveren . De stranden in de buurt zijn er mooi maar voor sommige moet je reserveren dit is wel de moeite . Het stad San Teodore is leuk iedere avond is er een markten genoeg restaurants wel is het eten prijzig . Al met al een erg leuke vakantie

Roodnat
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2025
Geverifieerd
10

Le Mimose

Prima hotel! Schoon... vriendelijk personeel.... goede service....goed ontbijt...zwembad prima...hangt een relaxte goede sfeer. Kortom....aanrader!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Leuk hotel

De ligging vlakbij (loopafstand) de levendige plaats San Teodoro is ideaal. Het hotel heeft een heerlijk zwembad en een mooie buitenruimte. De kamers zijn prima. De tuinkamers hebben geen zitje buiten. De kamers boven wel, maar er is geen mooi uitzicht. Er worden momenteel extra kamers bij gebouwd die wel een mooi uitzicht hebben. Wij hadden pech en ons balkon was ivm de verbouwing gehalveerd en afgeschermd daardoor was onze kamer zeer donker. Ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker. Personeel is erg vriendelijk

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Kleinschalig, vriendelijk en schoon complex

Een prettig hotel met vriendelijk hardwerkend personeel. Heerlijk en uitgebreid ontbijten in schaduw nabij zwembad. Helaas bij tuinkamer geen eigen buitenzijde, ook geen 2 stoelen aanwezig. Elke dag werden handdoeken verschoond, je bedlaken rechtgetrokken en de vloer gedweild. Bij onverwarmd zwembad geen werkende douche en jacuzzi (beschrijving geeft dit wel aan). En er waren geen parasols aanwezig bij zwembad, continue zon, waardoor eigen parasolletje gekocht. Hoewel achter drukke hoofdweg gelegen terrein heerlijk rustig genieten van de kleinschaligheid van dit hotel. Er wordt gewerkt aan uitbreiding van het aantal jagers.

Foto's van klanten