Slechte ervaring
“ Ik had dit hotel geboekt via D-reizen. Een dag voor vertrek kreeg ik een telefoontje van het hotel dat ik daar niet terecht kon omdat ik de enige gast was. D-reizen gebeld, die een alternatief voor mij vonden, hotel dp Olbia. Na veel telefoontjes heen en weer, aangezien ik de locatie van dit hotel (35 kilometer van mijn oorspronkelijke locatie en afgelegen van de bewoonde wereld) niet top vond, uiteindelijk me er bij neergelegd dat er geen andere accommodatie gevonden kon worden. Hotel dp olbia was op zich prima maar ik had geen auto en de dichtstbijzijnde supermarkt was 45 minuten reizen dus anderhalf uur per dag! Bovendien mocht er in het hotel geen eten of drinken mee naar binnen worden genomen dus het was iedere dag een uitdaging om mijn lunch en avondeten voor elkaar te krijgen. Ik had hierdoor weinig mogelijkheden om echt leuke dingen te doen. Uiteindelijk via booking 2 nachten geboekt in de oorspronkelijke plaats, San Teodoro. Wat een verademing! Supermarkt op een minuut lopen, restaurants, strand. Hier heb ik gelukkig nog 2 dagen vakantie kunnen vieren. Nog even langs le Mimose gelopen en wat bleek..ze zaten gewoon midden in een verbouwing en dat wisten ze natuurlijk al ver van tevoren dus een mysterie waarom ik dit hotel ooit via D-reizen heb kunnen boeken. Hele teleurstellende ervaring, zonde van mijn tijd en geld. Als ik dit vantevoren had geweten was ik niet op vakantie gegaan. “




