Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2026
Geverifieerd
Topper!
“ Een fijn verblijf, mooi schoon, overal ligbedjes in zon en schaduw, januari, zwembad, vriendelijk personeel, hele goede keuken. Samenvattend; niets dan lof!! “

“ Een fijn verblijf, mooi schoon, overal ligbedjes in zon en schaduw, januari, zwembad, vriendelijk personeel, hele goede keuken. Samenvattend; niets dan lof!! “
“ Fantastische plek alleen de bedden wat minder “