Costaverde reviews

7,6
Fantastisch
12 reviews
81% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
24%
Goed
56%
Gemiddeld
0%
Matig
20%
Slecht
0%
6,6
Locatie
8,0
Hygiëne
7,3
Kindvriendelijk
7,3
Faciliteiten
7,8
Decoratie
8,5
Personeel
7,4
Eten en drinken
7,0
Slaapcomfort
7,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (12)

Sorteer
0 - 10 van 12 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 juni 2026
Geverifieerd
8,0

9 km van de bewoonde wereld

Mooi hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Shuttlebus naar privé strand en naar Cefalu. Hotel is erg gehorig. In het voorseizoen erg druk met kinderen. Boek all inclusieve omdat anders je voor elke maaltijd 30 euro p.p. extra betaal en ook nog betaal voor je drankjes! Geniet dan ook zeker eten bij the Garden restaurant en de pizzeria inbegepen bij all inclusive.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
4,0

Grote teleurstelling en onvoldoende service

Ons verblijf in Hotel Costa Verde voldeed niet aan de verwachtingen. Tijdens onze vakantie hadden wij te maken met meerdere problemen, waaronder een defecte airconditioning, een defecte koelkast en gebreken in de badkamer. Ook de service en de afhandeling van onze meldingen waren onvoldoende. Wij hebben hierover een officiële klacht ingediend en bewijsmateriaal aangeleverd. Op het moment van het schrijven van deze review hebben wij nog geen inhoudelijke reactie ontvangen. Daarom kunnen wij deze accommodatie helaas niet aanbevelen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijke vakantie met genoeg afwisseling

Een mooi en modern hotel met (bijna) alle gemakken voorzien. Een prachtig zwembad, prachtig zeezicht en vriendelijk personeel. Bij ontvangst was de all-inclusive uitleg voor ons wat haastig, dat had best wat uitgebreider gemogen vanwege de randvoorwaarden. Daarnaast waren wij nog in het voorseizoen en ondanks de 25 graden deed de airco het nog niet, dat zorgt voor een bedrukte slaapervaring. Verder was het daardoor juist wel heerlijk rustig, hoefden we niet te vechten voor een bedje aan het zwembad, liepen de liften gestroomlijnd en was er ook 's avonds in de bar genoeg plek om nog te zitten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2025
Geverifieerd
4,0

Druk hotel was prima geweest voor een week

Wij waren met ons gezin van 4. 2 jongens van 4 en 6. En onze vrienden kwamen wat dagen later met 2 meiden van 5 en 8. Wij hadden dit hotel juist uitgekozen vanwege het aquapark. Er stond wel aangegeven dat dit ook voor buitenstaanders toegankelijk was, maar niet dat heel Italie er zou zijn. Wat ontzettend druk is dit park. Niet te doen met kleine kinderen. Je raakt het overzicht kwijt en kan niet rustig met je kinderen het water in. Een grote mierenhoop! Ook vond ik dit van het hotel. All inclusive kan verschillende dingen betekenen, maar hier was niet alles all incl. De tijden voor het ontbijt lunch en diner is maar 1.5uur waardoor het hele hotel tegelijk gaat eten waardoor het een grote mensenmassa is. Ook heb je beperkte tijden om drinken en snacks te halen. De zwembaden zijn overvol van mensen, en niet weg te denken de welbekende handdoekjes leggers. Het hotel zelf is prima, maar wij waren er 12 dagen. Een week had meer dan ruimmm voldoende geweest. Italianen zelf vind ik heel respectloos en dominant. Zij zijn ook op vakantie en denken meteen dat zij de koning zijn. Dwz ze piepen voor duwen je opzij wijken voor geen meter als je in hun pad loopt, en omdat je de taal niet spreekt krijgen zij het ook allemaal voor elkaar om dit te maken. Je hebt ook echt wel een auto nodig als je iets wilt zien van het eiland. Het hotel ligt best afgelegen en er is niets in de omgeving. Er gaat wel een shuttlebus naar het plaatsje Cefalu. Het strand was aardig, maar de pendelbus zat overvol met mensen. Je moet je plek voor de lunch reserveren op het strand. Doe je dit niet heb je geen eten. Wel kun je geld op je polsbandje zetten om eea te kopen. Niet all incl dus. Tijdens lunchtijd rijden de pendelbussen niet dus zit je vast. Na het eten denken meerdere mensen weer terug te willen gaan naar het hotel wat resulteert in duwen en trekken wie er het eerste de bus in kan. Verschrikkelijk! Wij hadden gelukkig een auto dus hebben daarna alles zelf met de auto gedaan. Het eten was op zich goed te doen. Siciliaanse avond was heerlijk eten, maar verder was het wat eentonig. Vooral het ontbijt was niks bijzonders. Al met al hebben wij uiteindelijk een redelijk fijne vakantie gehad door ons gezelschap en hier en daar buiten de deur te eten en van het hotel weg te gaan, maar dit doen wij nooit meer!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Verblijf Costaverde

Wij hadden alleen ontbijt geboekt, omdat er in de beschrijving stond dat het hotel ligt in een straat met restaurants en winkels. Dat is niet zo, houd daar rekening mee! Het hotel ligt nogal afgelegen tegen een berg aan. Eerste dagen was het echt even uitzoeken waar we konden eten ‘s avonds. Niks ligt op loopafstand in ieder geval, ook geen supermarkt. Wij waren ook de enigen in het hele hotel met een roze bandje (ontbijt), rest allemaal halfpension of all-inclusive. Wel klein winkeltje in hotel. Je kunt ook altijd gratis water pakken bij bar bij zwembad. Eten deden we bij strandtent naast privé strand Costaverde, in dorp Cefalu of in hotel zelf tegen betaling.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 juli 2025
Geverifieerd
10

Heel fijn hotel, en veel te beleven!

Fijn hotel, goed eten, vriendelijk personeel. Elke dag een vol entertainmentprogramma, kortom genoten en van alles te doen voor jong en oud!

Van Den Heuvel
Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2024
Geverifieerd
8,0

Prima verblijf, maar zeker verbeterpunten!

Het hotel is schoon en wij hebben een prettig verblijf gehad. Wel waren er een paar puntjes die volgens ons wat verbetert kunnen worden. Het ontbijt is matig en de kwaliteit van het eten kan echt beter. We hebben ook ervaren dat de meeste Italianen echt niet vriendelijk overkomen, wat toch doet voelen alsof je niet welkom bent. De hotelkamer was schoon, maar sommige dingen mogen vervangen worden of kunnen een likje verf gebruiken. Verder was ons bed heel hard.

Klein
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2024
Geverifieerd
10

Top!

Mooi, schone kamers, vriendelijk personeel, fijn zwembad, prive strand. Kortom heerlijk verblijf.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2024
Geverifieerd
10

Gezinsvakantie

Heerlijke vakantie gehad in dit fraaie hotel!

Foto's van klanten