“ We kwamen aan in het hotel.
Prachtige lobby, en goede ontvangst.
We werden naar onze kamer gebracht, deze was heel netjes, wel wat gedateerd. De matrassen zijn hard, en de spiralen waren wel te voelen, ondanks dat toch goed geslapen.
Het ontbijt is iedere dag hetzelfde, en redelijk gevarieerd.
Het zwembad met bar is geweldig.
Heerlijk om daar te verblijven, echt een vakantiegevoel.
Altijd ligbedjes genoeg.
Restaurantjes in het dorpje op 5 minuten loopafstand.
Als uitstapjes zijn we naar Isola bella, Taormina en de Cantara kloof geweest, en dat was prachtig.
Als bonus hebben we een uitbarsting van de Etna gezien in de avond.
Dit was super bijzonder.
Kortom, een heerlijke vakantie. “