Sant Alphio Garden reviews

8,0
Fantastisch
13 reviews
89% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
35%
Goed
43%
Gemiddeld
10%
Matig
12%
Slecht
0%
7,5
Locatie
5,6
Kindvriendelijk
8,9
Hygiëne
8,2
Faciliteiten
7,4
Decoratie
8,2
Personeel
7,6
Eten en drinken
6,1
Slaapcomfort
7,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (13)

Sorteer
0 - 10 van 13 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 mei 2026
Geverifieerd
10

relax vakantie

Het hotel was helemaal top. het jammere was wel, dat als je boekt je ziet dat het hotel ook een binnenzwembad heeft en er staat niet bij dat dit tegen betaling is. 15,- euro per dag. Dus dat was wel heel jammer, want dit heeft wel meebepaald dat we hier gingen boeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Sant Alphio Garden & Spa

We verbleven er drie nachten op een standaardkamer, inclusief ontbijt.

Philipsen
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2025
Geverifieerd
4,0

Oudbollig hotel

Kamers heel gehorig en heel veel achterstallig onderhoud vooral in badkamer

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 juni 2025
Geverifieerd
10

Vakantie Sicilië

Geweldige vakantie

Diender
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2025
Geverifieerd
10

prachtig hotel

Hele goede service, alles mooi onderhouden, alleen keiharde bedden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Fijn verblijf !!

We kwamen aan in het hotel. Prachtige lobby, en goede ontvangst. We werden naar onze kamer gebracht, deze was heel netjes, wel wat gedateerd. De matrassen zijn hard, en de spiralen waren wel te voelen, ondanks dat toch goed geslapen. Het ontbijt is iedere dag hetzelfde, en redelijk gevarieerd. Het zwembad met bar is geweldig. Heerlijk om daar te verblijven, echt een vakantiegevoel. Altijd ligbedjes genoeg. Restaurantjes in het dorpje op 5 minuten loopafstand. Als uitstapjes zijn we naar Isola bella, Taormina en de Cantara kloof geweest, en dat was prachtig. Als bonus hebben we een uitbarsting van de Etna gezien in de avond. Dit was super bijzonder. Kortom, een heerlijke vakantie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2024
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Prima hotel, schoon, lekker zwembad, uitstekende ligging voor uitstapjes naar Etna, Taormina, kanoën, boottochtje met snorkelen en dolfijnen. Autootje is handig. Avondeten in hotel is niet lekker, maar op 5minuten loopafstand zijn heerlijke restaurantjes.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2024
Geverifieerd
8,0

Heerlijke korte week op Sicilië

Heel schoon, vriendelijk personeel, drankje wel erg duur.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022
Geverifieerd
10

Heerlijk hotel

Een feestje om hier te zijn . Dichtbij het strand en een mooi zwembad . Ook dichtbij is er een supermarkt , restaurants en een zeer sfeervolle haven. Ook het busstation is dichtbij . Het kost maar 3 euro voor retour naar Taormina . Taormina is echt heel bijzonder sfeervol .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019
8,0

rustig gelegen,wel (goede)restautants op loopafstand.Erg fijn zwembad.Geen handdoekje leggen.Altijf

Ontbijt goed/ wel altijd hetzelfde... Geen spiegeleieren/ jammer Nog nooit zo'n gehorig hotel gehad. Alles letterlijk te horen vd buren ( inclusief snurken) Wel goede douche ,met altijd warm water en goede waterdruk

Foto's van klanten