Astoria Palace reviews

4,0
0% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
0%
Gemiddeld
0%
Matig
100%
Slecht
0%
2,0
Locatie
6,0
Kindvriendelijk
8,0
Hygiëne
4,0
Faciliteiten
6,0
Decoratie
8,0
Personeel
6,0
Eten en drinken
4,0
Slaapcomfort
6,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (1)

Sorteer
0 - 1 van 1 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 november 2025
Geverifieerd
4,0

Matig hotel met vriendelijk personeel

Hotel ligt ver van het centrum in een smerige buurt met veel afval. De kamers zijn gehorig, de wc spoelde slecht door waardoor deze regelmatig verstopt raakte. Douchen in het bad is niet ideaal. Het eten was oké en het personeel vriendelijk, maar voor lekkere verse broodjes kun je beter de stad in.