Artemisia Resort reviews

9,1
Fantastisch
44 reviews
97% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
66%
Goed
26%
Gemiddeld
4%
Matig
4%
Slecht
0%
8,4
Locatie
9,3
Hygiëne
8,2
Kindvriendelijk
8,8
Faciliteiten
8,8
Decoratie
8,6
Animatie
9,1
Personeel
8,7
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (44)

Sorteer
0 - 10 van 44 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 juni 2026
Geverifieerd
10

Artemisia

Zalige rustige plek! Lief personeel. Lekker ontbijt :)

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Mooie kamer, vers lekker ontbijt. Groot zwembad. Wel afgelegen. Auto altijd nodig voor een uitstapje. Vriendelijk personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 april 2026
Geverifieerd
10

Idyllisch plekje!

Wat een ontzettend fijn plekje om te verblijven! Je wordt persoonlijk ontvangen! Eén rijkdom van rust! Fijne accomodatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Het hotel ligt afgelegen. Ze hebben daar een oploss

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2025
Geverifieerd
10

Klein schoon en stil resort

Het resort ligt afgelegen, dus een auto daar is een must. Ze hebben een groot parkeerplaats waar je de auto gratis kan parkeren . Het resort is schoon en elke dag word de kamer gecheckt op schone handen, mini bad gevuld enz enz. Vriendelijk personeel. Klein knus zwembad met ligbedden en parasol aan de zijkant. Je kamer( eigenlijk een klein huisje, 1 gebouw die verdeeld is in 4 kamers) is prima, douche minibar Bed in het midden v d kamer. Achter het huisje heb je een eigen plekje waar 2 ligstoelen staan. Resort bied ontbijt aan, maar als je ‘s avonds wil eten, kan je op je kamer een diner bestellen bij een plaatselijk restaurant, en dan komen ze dat brengen( of je kunt het in de ontbijtzaal opeten. Wij waren daar eind sept/ begin okt 2025. En hebben een fijn verblijf gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 september 2025
Geverifieerd
10

Op rustige locatie. Erg schoon en erg vriendelijk personeel. Ontbijt uitgebreid met streekproducten en uit eigen tuin.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 september 2025
Geverifieerd
8,0

Artemisia

Uitstekend hotel/resort! Buitengewoon aardige ( goed Engels sprekende) eigenaren . Nadeel is dat het hotel wat afgelegen ligt en geen restaurants in de buurt zijn. Wel de mogelijkheid tot bestellen van een maaltijd in de avond. Verder niets dan lof.

Cools
Laatst bijgewerkt: 3 september 2025
Geverifieerd
10

aug 2025

Top locatie om uitstappen te doen , rustig resort, behulpzaam & vriendelijk personeel, top ontbijt met veel locale produkten

Foto's van klanten