Splendid Taormina (ex President Splendid) reviews

8,0
Fantastisch
3 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
100%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,3
Locatie
8,0
Kindvriendelijk
9,6
Hygiëne
6,6
Faciliteiten
7,9
Decoratie
9,6
Personeel
7,9
Eten en drinken
9,3
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel en goed ontvangst. Prettig dat er valet parking is, weliswaar voor €25 per dag, maar rijden en parkeren in Taormina is een uitdaging. Veel Amerikaanse gasten. Ruime kamer, waar je heerlijk tot rust kan komen na bezoeken van het toeristische stadje. ontbijt met ruime keuze.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 april 2024
Geverifieerd
8,0

Eind maart met mijn man en dreumes bij Splendid verbleven. Aardig personeel. De aandacht die gegeven wordt aan onze kleine en de aandacht voor het schoonhouden van onze kamer was fantastisch. Ontbijt was prima, veel zoet naar ons inziens en weinig hartig. Wel bijzonder dat je bij moest betalen voor een babybedje (10 euro per nacht), maar met meermaals bellen met - de reisorganisatie - was dit naar tevredenheid opgelost. Bar beneden was gedurende de vakantie niet open. Zwembad was niet verwarmd. Restaurant pas na 19:00uur in de avond open.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2018
8,0

Prima hotel!

Net hotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt, mooi zwembad.