Taormina Park Hotel (ex Bristol Park) reviews

8,6
Fantastisch
13 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
43%
Goed
49%
Gemiddeld
8%
Matig
0%
Slecht
0%
9,8
Locatie
8,7
Hygiëne
8,3
Kindvriendelijk
7,9
Faciliteiten
8,4
Decoratie
6,0
Animatie
9,4
Personeel
7,4
Eten en drinken
8,2
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (13)

Sorteer
0 - 10 van 13 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
10

Goed hotel met fijn personeel en prachtige uitzichten

Het hotel heeft een heerlijke Italiaanse sfeer en ligt op een steenworp afstand van het mooie centrum. Vanuit de kamer en het balkon hadden we zicht op de Etna en de zee. Dit was elke dag weer genieten. Iedere dag werd de kamer helemaal aan kant gemaakt door een vriendelijke schoonmaakploeg.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 april 2026
Geverifieerd
10

Fransie vakantie

Een week in Taormina is prachtig de stad was op loopafstand

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 september 2025
Geverifieerd
8,0

Genieten in taormina park

Vriendelijk personeel mooi authentieke inrichting . Word goed Schoongemaakt zwembad niet groot maar genoeg voor dit hotel . Heerlijk om tot rust gekomen. 5 min Loopafstand van het mooie grote gezellige winkel centrum met tal van restaurantjes. Alleen geen eten en animatie bij het hotel .dat is wel jammer .hoeft niet elke dag maar bvb 3x per week was leuk geweest.ontbeit niet slecht maar ook niet wauw. Veel zoetigheid/ gebak

Hendriks
Laatst bijgewerkt: 31 juli 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch

Niet te beschrijven hoe mooi. Het uitzicht is waanzinnig, inrichting is zo oud dat het mooi is, nostalgie. Schoon en personeel zeer vriendelijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 juni 2025
Geverifieerd
10

Perfecte week

Taormina park is een kleinschalig hotel maar heeft alles wat je nodig hebt. Schone kamers, lekker bed (2 persoonsbed is groot) vriendelijk personeel. Zwembad is schoon, bedjes prima.. Dichtbij het centrum Heerlijk weekje gehad! Tip, betaal iets meer voor een kamer met te schattig balkonnetje voor het mooiste uitzicht op de zee en de Etna

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Vriendelijk personeel, kamers prima en ontbijt eenvoudig maar goed. Heerlijk zwembad! Prima locatie, 5 min van centrum.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2025
Geverifieerd
8,0

Goede vakantiebestemming

Prachtige locatie met uitzicht op de Etna en de zee, vlak bij het centrum van Taormina. Vriendelijk personeel, ruime kamer. 0 Het bedmatras was helaas ingezakt. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, het brood en de vleeswaren niet geweldig. Koffie en yoghurt, fruit prima.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 september 2024
Geverifieerd
6,0

Prima hotel, maar zeker geen 4 sterren

Omdat ik alleen op reisde, kreeg ik helaas een hele kleine 1 persoonskamer met een 1 persoonsbed. Voor het geld dat ik heb betaald vond ik dat echt een tegenvaller en ook een behoorlijk ouderwets zo’n 1 persoonsbed. De kamer was verder netjes en werd goed schoongehouden. Het ontbijt was prima. Veel aanbod van zoetigheid. De prijzen bij de bar aan het zwembad vond ik best hoog. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Locatie van het hotel was top. Het hotel zelf is toe aan een opknapbeurt.

John
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2023
Geverifieerd
8,0

Prachtig uitzicht

Hotel is erg mooi gelegen. Service is erg goed, heel vriendelijke mensen. Eten is van goede kwaliteit en het ontbijt is zeer uitgebreid. Je moet rekening houden met extra kosten voor het parkeren van je auto, dit is 15 euro per dag. Verder zijn de kamers vrij gehorig. De hotelkamers waren perfect schoon en werden iedere dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken. Zee-zicht kamer is echt zeezicht met balkon. Het park is zoals aangegeven naast de deur en het centrum op loopafstand. Je zit dan ook net niet in de drukte maar kunt het makkelijk opzoeken. Eigenlijk is in Taormina alles op loopafstand. Ook de kabelbaan naar het strand.

Foto's van klanten