Goed hotel met fijn personeel en prachtige uitzichten
“ Het hotel heeft een heerlijke Italiaanse sfeer en ligt op een steenworp afstand van het mooie centrum. Vanuit de kamer en het balkon hadden we zicht op de Etna en de zee. Dit was elke dag weer genieten. Iedere dag werd de kamer helemaal aan kant gemaakt door een vriendelijke schoonmaakploeg. “




