Mooi hotel, slechte bedden, eten matig, alles taai en doorbakken en elke dag hetzelfde en dat voor 12 dagen en slechte douche en riolering kamer stonk
“ Goed dat het opgeknapt wordt..want voor nu is het echt een slecht hotel “

“ Goed dat het opgeknapt wordt..want voor nu is het echt een slecht hotel “
“ Wat een prachtig strand en prima maaltijden maar.......wat een gedateerde kamers. We hadden kam,er met zee zij aanzicht geboekt maar men tracte ons achteraf te zetten. Dit accepteerden wij niet en kregen een ruime kamer met zij zee aanzicht. De kamer was gedateerd en niet schoon. Ook tijdens de 12 dagen was het niet netjes schoon gemaakt. Algemeen vonden wij het personeel ook onverschillig behalve aan de receptie waar men zeer vriendelijk waren. “
“ Over het algemeen goed verblijf gehad, alles netjes schoon en goede keus in eten/drinken. Het enige nadeel vonden wij dat wij adults only hadden geboekt en de minibar verzoeken meerdere malen werden genegeerd of werden afgedaan als behandeld, terwijl er niks gebeurd was. Ook was bij aankomst was de minbar nog half aangebroken door de vorige gasten en dus niet netjes bijgevuld bij aankomst. “
“ Goed verzorgd groot resort, vele mooie baden met uitzicht op het strand, zeer vriendelijk personeel, een groot aanbod van eten en goed verzorgd, voor ons zeker een aanrader wij hebben lekker genoten en zijn uitgerust terug “
“ Oud en…. Aan renovatie toe. De reisleider vertelde alleen wat er in het noorden van t eiland te doen was. Maar dat kon ook niet anders, want er was bij ons ook niks te doen of te beleven! We hadden hem ook geïnformeerd over waar ze ons nu voor de 3e keer heengebracht hadden , met uitkijk over de buitengrens van het hotel, een puinhoop! Al die positieve reclame van d reizen had niet gehoeven, dit x was t zeer onder de maat, sorry! “
“ Hotel Touareg geef je 100% het gevoel dat je als gast gezien en gehoord wordt. Wat een vriendelijk personeel, mooie ruime kamers en wat een service. Wij verbleven in het Adult only gedeelte en hebben ons prima vermaakt. Al de 5 restaurants op het complex waren top. Het hele complex heeft een goed onderhouden tuin. Op het plein werd elke avond amusement verstrekt. En op vrijdagavond heb je een RIU white party waar je van te voren voor moet inschrijven, daar wij er pas op vrijdag aankwamen hebben wij dit helaas niet mee kunnen maken, maar van andere gasten hoorde we dat het geweldig was. Het was een top hotel en wij zullen er ooit weer naar teruggaan. “
“ Prima hotel, perfect eten, vriendelijk personeel. Hotel kamers wel toe aan wat renovatie. Beetje achterstallig onderhoud. Prima hotel om te relaxen, omgeving: buiten het resort is er niets “
“ Allereerst was het personeel van schoonmakers tot restaurant en barpersoneel heel vriendelijk, behulpzaam en altijd vrolijk Maar het is een oud resort met veel kapotte dingen. Het eten was van slechte kwaliteit, weinig smaak en alle dagen hetzelfde “
“ Heerlijke bestemming om het jaar mee te beginnen. Fijne temperatuur en ontzettend lieve mensen. Aanrader!! Alles was supergoed verzorgt en geregeld. “




