Gastvrij, mooi uitzicht, ontspannen.
“ Het was ons tweede verblijf in Ca' Nicola. Je wordt gastvrij ontvangen, personeel is vriendelijk en iedereen is behulpzaam. Wij hadden een ruim appartement met een ruim balkon met zeezicht. Kamers zijn eenvoudig, maar alles is er en het is schoon, bedden zijn goed. Ontbijt is goed. Het rustige strand is binnen vijf minuten lopen te bereiken, er zijn ook een paar strandtenten voor een hapje of een drankje.. Restaurants , supermarktje alles in de buurt. De accomodatie is kleinschalig en staat op een rustige plaats aan zee. “
