Ouril Agueda reviews

8,0
Fantastisch
2 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
100%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,0
Locatie
8,0
Kindvriendelijk
9,0
Hygiëne
8,0
Faciliteiten
8,0
Decoratie
10
Personeel
8,0
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (2)

Sorteer
0 - 2 van 2 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 april 2026
Geverifieerd
8,0

klein, fijn, nu nog...

Het personeel was super: behulpzaam, vriendelijk. Het hotel zelf: goed proper en men doet zijn best, maar wel aan het verslijten, bijvoorbeeld de airco die maar 20 minuten werkte en daarna afsloeg. Wij kwamen erachter dat je die kon resetten door de zekering uit en dan weer aan te schakelen, maar 's nachts om de 20 minuten naar de zekeringkast lopen is niet te verkiezen. ChatGPT heeft ons verteld dat de foutcodes op de airco op een tekort van koelmedium wijzen => slecht onderhoud dus... Het menu in het restaurant is beperkt, maar wel lekker. Wat ik jammer vind is een nieuw bouwproject dat pal naast het hotel bezig is. Eenmaal klaar, haat het het zeezicht volledig wegnemen, wat het hotel gaat degraderen van een verblijfs- naar een etappehotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2025
Geverifieerd
8,0

Central gekregen hotel

Eenvoudig maar goed hotel. Dichtbij het strand en het centrum. Het hotel was schoon met goede bedden.Balkon was heel klein. Wij hebben genoten van onze vakantie.