klein, fijn, nu nog...
“ Het personeel was super: behulpzaam, vriendelijk. Het hotel zelf: goed proper en men doet zijn best, maar wel aan het verslijten, bijvoorbeeld de airco die maar 20 minuten werkte en daarna afsloeg. Wij kwamen erachter dat je die kon resetten door de zekering uit en dan weer aan te schakelen, maar 's nachts om de 20 minuten naar de zekeringkast lopen is niet te verkiezen. ChatGPT heeft ons verteld dat de foutcodes op de airco op een tekort van koelmedium wijzen => slecht onderhoud dus... Het menu in het restaurant is beperkt, maar wel lekker. Wat ik jammer vind is een nieuw bouwproject dat pal naast het hotel bezig is. Eenmaal klaar, haat het het zeezicht volledig wegnemen, wat het hotel gaat degraderen van een verblijfs- naar een etappehotel. “
