Goede hotel !
“ Het hotel was behoorlijk goed onderhouden en erg schoon. De zwembaden waren brandschoon en het strand was prachtig — wit zand en turquoise water maakten enorme indruk. Ook het eten was zeker een pluspunt: erg lekker en gevarieerd. De service was over het algemeen prima, al waren er uitzonderingen. Sommige barmannen waren erg vriendelijk en glimlachten veel, maar anderen kwamen voortdurend nors over. Een minpunt was ook dat er bij het ophalen van de glazen vrijwel nooit werd gevraagd of we nog iets wilden bestellen. Een grote teleurstelling was de snackbar die beschikbaar was van 11.00 tot 18.00 uur. In de praktijk waren er elke dag vooral frietjes en broodjes verkrijgbaar, en pas rond 16.00 uur verschenen er wafels en gebakjes. Jammer dat er in die tijd geen fruit of een grotere keuze aan snacks beschikbaar was. Het grootste minpunt was echter de enorme opdringerigheid van verkopers, zowel op het strand als op het hotelterrein. Het was praktisch onmogelijk om rustig het strand op te gaan, omdat lokale verkopers je al aanspraken zodra je de trap af liep. Als vrouw voelde ik me soms ongemakkelijk — letterlijk binnen een paar minuten stond ik omringd door meerdere mannen die iets probeerden te verkopen. Helaas zag het er op het hotelterrein hetzelfde uit. Elke dag sprak iemand ons aan om ons over te halen iets te kopen in de winkeltjes of gebruik te maken van diensten. Eén vrouw smeekte ons zelfs iets te kopen en vertelde dat ze geen geld had om naar huis terug te keren, wat later niet waar bleek te zijn. Samengevat heeft het hotel veel pluspunten: netheid, een prachtig strand en goed eten, maar door het opdringerige aanspreken en de zwakke snackbar was het verblijf soms vermoeiend. Mijn beoordeling is 7/10. “




