Neptune Village Beach Resort & Spa reviews

9,1
Fantastisch
4 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
64%
Goed
36%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,0
Locatie
7,3
Kindvriendelijk
9,0
Hygiëne
9,1
Faciliteiten
9,0
Decoratie
8,5
Personeel
9,4
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (4)

Sorteer
0 - 4 van 4 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goede hotel !

Het hotel was behoorlijk goed onderhouden en erg schoon. De zwembaden waren brandschoon en het strand was prachtig — wit zand en turquoise water maakten enorme indruk. Ook het eten was zeker een pluspunt: erg lekker en gevarieerd. De service was over het algemeen prima, al waren er uitzonderingen. Sommige barmannen waren erg vriendelijk en glimlachten veel, maar anderen kwamen voortdurend nors over. Een minpunt was ook dat er bij het ophalen van de glazen vrijwel nooit werd gevraagd of we nog iets wilden bestellen. Een grote teleurstelling was de snackbar die beschikbaar was van 11.00 tot 18.00 uur. In de praktijk waren er elke dag vooral frietjes en broodjes verkrijgbaar, en pas rond 16.00 uur verschenen er wafels en gebakjes. Jammer dat er in die tijd geen fruit of een grotere keuze aan snacks beschikbaar was. Het grootste minpunt was echter de enorme opdringerigheid van verkopers, zowel op het strand als op het hotelterrein. Het was praktisch onmogelijk om rustig het strand op te gaan, omdat lokale verkopers je al aanspraken zodra je de trap af liep. Als vrouw voelde ik me soms ongemakkelijk — letterlijk binnen een paar minuten stond ik omringd door meerdere mannen die iets probeerden te verkopen. Helaas zag het er op het hotelterrein hetzelfde uit. Elke dag sprak iemand ons aan om ons over te halen iets te kopen in de winkeltjes of gebruik te maken van diensten. Eén vrouw smeekte ons zelfs iets te kopen en vertelde dat ze geen geld had om naar huis terug te keren, wat later niet waar bleek te zijn. Samengevat heeft het hotel veel pluspunten: netheid, een prachtig strand en goed eten, maar door het opdringerige aanspreken en de zwakke snackbar was het verblijf soms vermoeiend. Mijn beoordeling is 7/10.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2025
Geverifieerd
10

Super

Super hotel, super goed eten. Het wordt ter plekke klaargemaakt, Wij zijn 23 dagen geweest en alle 23 dagen was het eten elke dag weer anders en vers. Zeer vriendelijk personeel iedereen doet erg zijn best om het naar je zin te maken. Elke avond is er iets te doen en ook dat is elke avond anders. De kamers zijn netjes , ze worden elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Voor Afrika is dit Absolut een aanrader!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 september 2019
9,0

Heel fijn gezellig rustig resort

We hebben hier in september 2019 een hele leuke tijd gehad, zeker een aanrader. Je kunt alles zeggen over het eten, beachboy's, kamer en wat dan al nog niet meer, wij hebben hier in iedere geval een geweldige tijd mogen beleven. Gewoon alles lekker pole pole en laat het maar op je af komen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019
10

Schoon en netjes

De aller vriendelijkste mensen ooit tegen gekomen toppers allemaal.eten matig maar een top vakantie gehad

Foto's van klanten