smartline Bluesun Neptun reviews

8,0
Fantastisch
12 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
27%
Goed
50%
Gemiddeld
23%
Matig
0%
Slecht
0%
9,3
Locatie
8,9
Kindvriendelijk
8,9
Hygiëne
8,5
Faciliteiten
7,3
Animatie
8,4
Decoratie
9,2
Personeel
8,0
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
8,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (12)

Sorteer
0 - 10 van 12 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Transfer split-hotel

In Split werden we opgepikt met busje voor de transfer naar hotel Blueson in Tuçepi. Dit was de gevaarlijkste chauffeur ooit waar wij met meegereden zijn. Dit was onverantwoord weggedrag. Inhalen waar niet mocht,snelheid,bumperkleven,over de middenlijn van de baan rijden,je kan het zo gek niet bedenken of hij deed het. En daarna,aan het hotel nog tegen ons te preken in het Kroatisch en duidelijk GEEN lieve woordjes. Doodjammer en geen reclame voor het reisbureau.......SPIJTIG....

Blanken
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantasties

Zeer goed hotel erg vriendelijke personeel en behulpzaam hotelkamer erg mooi alleen de Erco deet niet wat hij moest doen de hotelkamer was warm en kreeg hem niet koel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Eten was erg goed, laatste dagen van onze vakantie wel echt te druk. Overal stonden we voor in de rij Douche was echt matig Bedden super, hygiëne ook! Vriendelijk personeel Heel koud zwembad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Prima locatie, er wordt te veel gerookt

Niet helemaal ons ding. Met name eten in een vreetschuur-geen sfeer-. Lokatie is prima en heerlijk uit eten geweest. Getennist uur per dag gratis. Let op in het seizoen betAl je overal voor. Kamer qua ligging minder en niet echt rookvrij. Accomodatie etc geen aanrader voor longpatiënten /niet rokers….

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 september 2025
Geverifieerd
10

Kort maar krachtig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Schoon en ideale ligging

Ligging ideaal aan strand met mogelijkheid voor keramische, parasailing en bootreis voor uitgang hotel. Hebben gelopen en gefietst van uit hotel naar dorp met jachthaven. Konden ook onder de pijnbomen in de schaduw aan zee zijn. Niets te klagen over eten, gevarieerd, zowel vlees, vis, kip en pasta’s. Heel tevreden over alles. Hebben zelfs de schoonmakers een paar keer weggestuurd. Kwamen iedere dag alles verwisselen incl beddengoed en handdoeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2024
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Nette kamers, zeer vriendelijk/behulpzaam personeel en wat een locatie, wauw!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 september 2022
Geverifieerd
8,0

Bleusun Neptun Kroatië

Het hotel ziet er heel sjiek en netjes uit. Aardige mensen die je overal mee helpen en je wegwijs maken. Het hotel is gelegen met een grote zwembad aan het strand, prachtig! De hotelkamer is prima, ziet er netjes uit. Bedden worden netjes opgemaakt maar niet schoongemaakt, dit wordt heel slecht gedaan, maar wel elke dag nieuwe handdoeken en beddengoed. Op de boulevard is verder niet zo bijzonder, maar in het hotel aan het zwembad en strand is het goed te doen, heel mooi en netjes hotel!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 juli 2019
8,0

Leuk hotel met lekker zwembad en schone kamer

Het was een prima hotel met vriendelijk personeel. De schoonmaaksters begonnen echter wel erg vroeg met hun schoonmaak en waren hierbij ook zeer luidruchtig. Daarentegen was het hotel wel spik en span. Er was animatie voor zowel jeugd als voor de ouderen, het miste echter iets. Misschien kan er wat meer sfeer worden aangebracht. Het eten was goed veel keuze, maar iedere dag hetzelfde en om echt lekker te eten gingen we toch buiten de deur eten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019
8,0

Net hotel, prachtige lokatie.

Goed hotel, liften klein. Ruime eetzalen en buffetten. er was genoeg eten en variatie. Ook tussen de middag. Mooi zwembad, mooie fitness, een prima gelegenheid òm te verblijven. Al begon de laatste twee dagen van ons verblijf het schoolseizoen van Oosteuropeanen en die leggen geen kontakt met je. Dat was wel jammer. Tip: Doe de excursie naar de Biokovo het een busje!

Foto's van klanten

Zwmbad in de avond.